Knock out

Dit verhaal gaat over Eva. Een meisje dat wel van een feestje houdt. Samen met haar vriendinnen Iris en Lindsey maakt ze de gekste dingen mee tijdens het stappen. Ze gaan elke zaterdag avand naar de zelfde discotheek control. ( verhaal uit alle drie de gedachtes + een gedachte van misterieus persoon… :flushed:
Eva

‘‘Eef ! Wordt wakker ! We gaan shoppen’’ Lindsey staat gillend in haar kamer.’’ '‘Lin, moet je me daarom wakker maken?’'vraag ik slaperig. Lindsey knikt van ja en rent daarna me kamer weer uit. Ik pak me telefoon en kijk me Whatsapp berichten. Weer 283 berichten allemaal van Lindsey, die me waarschijnlijk zo heeft geprobeerd wakker te maken. Geërgerd sta ik op en pak wat kleren en badspullen en laat het bad langzaam vol lopen. Langzaam stap ik voet voor voet het veelste hete bad in en laat me zakken.

Lindsey

‘‘Urg , Eva kan ook nóóit opschieten hé’’ mompel ik terwijl ik de kamer in loop. Iris zit helemaal verlaafd in haar spel 'Jack ‘n Jill’ en kijkt niet eens op. Ik laat me op de bank zakken en pak me mobieltje te voorschijn. Ik moet écht een nieuwe merk ik op. Deze Samsung galaxy advance is écht te oud. Misschien moet ik vanmiddag eens kijken voor een Iphone 5c. Ik sta op en loop naar de keuken om een glas appelsap te pakken. Ik hoor dat Eva haar bad laat leeg lopen. ‘‘Eef ? Hoe ver ben je ? Dan kunnen we zo gaan !’’ Ze kent Eva al sinds ze 6 zijn. Ze zaten samen op turnen en later bij elkaar in de klas. Ze zijn al lang beste vriendinnen , maar nu ze samen wonen , is hun band ongelofelijk. Iris kende ze de middelbare , maar daar heeft ze nooit echt een hele goede band mee gehad zoals met Eva. Niet dat Iris geen vriendin is, maar Eva is gewoon haar béste vriendin. '‘Jaa, ik doe nog beetje make-up op en dan kom ik !’'schreeuwt Eva vanaf boven. Mooi denk ik in me zelf , dan kunnen we zo gaan.

Iris

‘‘Godver!’’ Ik vloek gewoon zo omdat dit rotspel niet lukt. Achje ik moet iets te doen hebben om de tijd te doden. Vandaag zou Danny langs komen , omdat ze 3 maanden een relatie hadden. Ze kijkt echt al 2 weken uit naar deze dag en wil het niet verpesten door Lindsey of Eva die haar lastig vallen , dus is ze wel blij dat die naar de stad gaan. Ze zou samen met Danny naar de bios gaan,daarna uiteten en dan nog even naar control. Ze wist ddat Lindsey en Eva daar ook heen gingen , maar daar ging het nu niet om. Het ging vandaag alleen om Danny. Tijdens haar gedachte had ze de bel niet gehoord en ziet ze Danny de kamer inlopen. WAUW, wat ziet hij er goed uit. ‘‘Hey schat’’ en hij geeft haar een kus op haar wang. ‘’ Nou veel plezier , he schatjes , wij gaan lekker shoppen!’’ plaagt Lindsey. ‘‘Gaat ons wel lukken , jullie ook veel plezier’’ en ze lopen samen hand in hand de woonkamer uit , de gang in. Dit word echt een top dag.

Het word soms in de eerste persoon en soms in de derde persoon geschreven. Daar erger ik me aan :cold_sweat:

Ik erger me vooral aan ‘me’.

oké bedankt ik wil graag beter worden in schrijven dus kritiek is altijd welkom

Eva

Erg tevreden zitten we dan in de auto terug naar ons appartement. Ik had drie spijkerbroeken gekocht en twee leuke shirtjes. Ook had ik nog nieuwe schoenen gekocht , dat was ook wel nodig. Mijn nike air max konden echt niet meer. ‘‘Lin , ben je beetje blij met je ‘roze’ Iphone 5c?’’ vraag ik plagerig. ‘‘Ach, hou op, de roze is wel veel mooier als die blauwe’’. ‘‘Nou dat weet ik niet zo zeker, die groene was ook wel vet’’. ‘‘Ja, maar daar ben je zo op uitgekeken’’ zegt ze met een irritatie in haar stem. Ik besluit maar niks meer te zeggen en van het zonnetje te genieten.

Lindsey

‘‘Eef , waar gaan we eten? Ik heb zin in de mac’’. vraag ik zo lief mogelijk. Ik wist dat ze niks meer zei omdat ik bot terug reageerden. ‘‘Mac is goed, rij dan via de mac drive, dan kunnen we het thuis opeten.’’ Op de rotonde rij ik inplaats van rechtsaf , rechtdoor met mijn audi r8. Ik kreeg hem toen ik was geslaagd met mijn hbo opleiding. Ik was toen zo blij , ik had nooit verwacht dat ik 'm zou krijgen omdat ik niet altijd even aardig was geweest tegen mijn ouders.
Als wij bij de mac zijn bestel ik een mac chicken menu en ik bestel voor Eva een big mac menu. '‘Wat voor drinken erbij’'vraagt een chagerijnige mevrouw. '‘Cola alstublieft’'probeer ik er zo beleefd mogelijk uit te krijgen. ‘‘U mag doorrijden naar het volgende raam’’.