Knock out gegaan in bed..

-

Ga naar een dokter.

Ik denk dat het iets met je bloedgehalte ofzo te maken heeft, ga naar de dokter wij kunnen er weinig aan doen.

Trouwens, ik had dit laatst ook, ik ging een stukje lopen en opeens werd het zwart voor mn ogen en zakte ik door mijn knieen en was het net alsof het hele huid draaide terwijl ik wel iedere dag voldoende eet.

Ja, kijk eerst verder hoe het gaat vandaag. Ga namelijk nooit zo snel naar de dokter xd. ^ Maar ik eet dus ook altijd genoeg. Nouja ga nu eerst nog maar weer wat eten en even lekker naar buiten :slightly_smiling_face:

Mmmm als ik jou was zou ik voor de zekerheid naar de dokter gaan! Dan weet je waardoor het komt en kun je er wat aan doen.
Succes!!

Drink je ook genoeg? Hoeveel drink je ongeveer?

Over het algemeen drink ik veel te weinig xd. Weet eigenlijk ook niet waarom. Een paar dagen geleden zat ik op 3 glazen over een hele dag en ik weet zelf ook dat dit eigenlijk niet genoeg is. Misschien moet ik toch wat meer gaan drinken…

En nu vanochtend één glaasje sinaasappelsap gehad en nog niks weer. De ene dag drink ook meer als de andere maar ja, nu nog maar 1 glaasje gehad dus. Ga meteen maar even wat water drinken nu :stuck_out_tongue:

Dizzy gevoel kan je krijgen van een te lage bloeddruk, of als je te snel opstaat. Hebben heel veel pubers last van. :slightly_smiling_face:

lage bloeddruk of ijzer te kort denk ik

Bij lage bloeddruk is het aan te raden om wat zouts te eten (wat gezoute noten eventueel wat chips etc). Suiker (druivensuiker) helpt op korte termijn, zout helpt een stuk langer.

Bij ijzer te kort is het aan te raden om peulvruchten, appelstroop, noten, ei, gedroogde abrikozen, volkoren producten, groente, aardappelen,… te eten.
Een andere belangrijke bron is vlees, maar ik weet niet of je dit eet of niet.

Mijn eerste reactie op de titel was: ‘dat heet in slaap vallen’

Maar OT:
Ik denk dat je voor de zekerheid even naar de dokter moet gaan, en ga ook even na of je genoeg eet. Met genoeg eten bedoel ik vitaminen, vezels en ijzer(!).

^ hahaha ik weet bijna wel zeker dat het niet gewoon slapen was :’) Ik eet gewoon vlees ja :slightly_smiling_face: En ik krijg ook genoeg groente en volkoren producten. Wat meer fruit zou trouwens niet verkeerd zijn maar verder zou ik het niet weten… Ik zie het nog even aan en anders ga ik wel even naar de dokter. Oja, eten dat doe ik genoeg :’) In ieder geval bedankt allemaal :slightly_smiling_face: x

Dan moet je ECHT meer drinken. Bij een tekort aan water, kan je duizelig worden in inderdaad een black-out krijgen. Maar het kan ook echt gevaarlijke consequenties hebben.
Misschien een vreemde vraag, maar is je plas een kleurtje? Donker en geurig misschien? Zo ja, dan moet je direct beter drinken, want dat duidt op erge uitdroging.

Het kan ook suikerziekte zijn, maar je kan inderdaad best naar de dokter gaan.

Ik voel me als ik 's ochtends wakker word ook vaak slapjes met een beetje hoofdpijn, komt omdat ik dan zegmaar de hele nacht niet drink terwijl ik normaal wel gewoon goed/veel drink. Als ik dan een glas water drink trekt het ook weg, dus ik denk dat je inderdaad veeeeel meer moet drinken!

Nee mijn urine is verder wel normaal! Maar ik zal zeker wel wat meer gaan drinken.

Meer drinken inderdaad, en als je het niet vetrouwt toch even naar de dokter. beter één keer teveel dan één keer te weinig…

Dat 's ochtends heb ik ook wel eens, maar als ik dan snel wat ga eten gaat het meestal wel weer.
Maar dat van 's avonds is wel vreemd… te weinig gegeten/gedronken?
Misschien nog even een paar daagjes aankijken en gaat het niet; naar de dokter. Of je moet het echt niet vertrouwen natuurlijk.