Knobbeltje...

Ik heb nogal een rare vraag waar ik me nogal ongerust over maak…
Ik heb onder mijn borst, in de plooi zeg maar, een soort van knobbeltje ontdekt.
En als ik erop duw doet het pijn.
Ik durf het alleen tegen niemand zeggen, omdat ik ook niet zeker weet of het erg is ? :frowning_face:

misschien is het gewoon een puist ofzo :wink:

hoeft niet meteen iets ergs te zijn. spreek gewoon met jezelf af; als het over … dagen nog pijn doet of het er nog zit ga ik naar de dokter

Even een paar daagjes wachten, kan best een opgezette klier of iets zijn. Is het na een kleine week nog niet over, bel de dokter voor een afspraak.

Nee, maar ik heb het al zo’n maand geleden ontdekt.

Dan ga je naar de huisarts?
Wat wil je nou voor reacties? Het is toch wel duidelijk wat je opties zijn? :stuck_out_tongue:

Dan was ik allang gegaan, maandag even bellen voor een afspraak!

Afspraak maken meid !

ik zou wel zo snel mogelijk bellen ja, maar ga je niet ongerust maken, het kan ook gewoon iets heel anders zijn wat zo weer weg gaat!

het kan ook gewoon een cyste zijn, die kunnen ze makkelijk verwijderen.

inderdaad naar de dokter gaan. mijn moeder had dit ook bij haar borst (wss nu nog) en ze is pas na 1 jaar ofzo eens naar de dokter gegaan omdat ze gewoon bang was. gelukkig bleek het toen een goedaardig knobbeltje te zijn.

hmm… ‘‘in de plooi’’, onder de tepels neem ik aan. Het kan ook zijn dat het gewoon door de groei van borsten komt. Ik weet niet hoe oud je bent, maar anders kan het ook gewoon borstgroei zijn.

Kan gewoon 'n cyste zijn of iets te maken hebben met de groei van je borsten. Borstkanker komt alleszins niet veel voor op jouw leeftijd. Maar ga maar eens naar de dokter voor de zekerheid!