Knobbeltje.

Ik weet niet waar het moet, maar ik dacht hier.

Gisteravond begon mijn rechterborst aardig pijn te doen. Ik deed er maar niks aan aangezien ik erg moe was en wou slapen.
En werd ik dus vandaag wakker met een verschrikkelijke pijn in mijn borst. Aan mijn linkerkant voel ik niks, maar aan mijn rechter kant voel ik een knobbeltje/hobbeltje. Het zit dicht bij mijn tepel. Als je hem aanraakt doet het erg veel pijn. Weet iemand wat dit is? Ik denk zelf niet borstkanker maar het kan. Ik weet het gewoon niet. Dus, misschien weten jullie het? Voor meer info. kan je vragen.

Ik ben 14.

Liever naar je huisarts gaan meid, wij kunnen alleen maar speculeren.

Ja, naar de huisarts, dan weet je zeker of het kwaad kan

Naar dokter gaan wacht er niet er mee

Ik ben geen dokter, ik ga er ook niet over nadenken want straks maak ik je bang, inderdaad naar de dokter gaan, die weet het het beste! Succes & beterschap! :slightly_smiling_face:

Het is warm. En wel iets roder ja.

Kan ook een ontsteking zijn. Maar zoals ik al zei, bel je huisarts er even over, dan mag je vast snel langskomen.

Zeker even de huisarts bellen.

Ik had precies hetzelfde en bij mij was het toen een ontstoken melkklier. Gewoon naar de huisarts gaan, die kan je vertellen wat het is want het blijft toch altijd eng, zo’n knobbeltje. Zekerheid is in zo’n geval heel fijn. :slightly_smiling_face:

Mijn nichtje heeft dan eens gehad en haar tepel trok naar binnen.
Zoals de meesten al zeggen, bel even je huisarts.

Bijna zeker een ontsteking, kanker is (behalve dat het al heel onwaarschijnlijk is op jouw leeftijd) vaak juist een pijnloos knobbeltje.

waarschijnlijk is het gewoon een onstoken melkkliertje, maar ga voor de zekerheid even langs de huisarts :slightly_smiling_face: niks om je voor te schamen!