Knobbeltje in mn oorlel

Ik voel ineens dat er een mini knobbeltje in mn oorlel lijkt te zitten, ong een halve centimeter van mn oorbellengaatje af.
wat kan dat zijn?

Mini-Keloïd?

pukkeltje, korstje?;o

ik heb dat volgens mij ook, ik denk dat het een soort van geisoleerde ontsteking is ofzo? maar als je het niet vertrouwd zou ik even langs de dokter gaan.

Ik heb dat ook wel eens gehad, meestal was het een soort talg bultje wat na een paar dage als een puistje open ging (klinkt lekker:p) Maar als je het niet vertrouwt/je zorgen maakt, gewoon ff naar de huisarts gaan!

heb ik ook gehad, ging na een paar dagen weer weg

had ik ook en het was een puist XD

-

gewoon een ontsteking van je oorbel? ik heb dat all the time!
als je er dan op drukt springt het open en komt er bloed uit/soms wat viezigheid

doe dr gewoon wat sterilon op en klaaaaar

Ik voel ook een balletje als ik knijp bij het stukje van een dichtgegroeide oorbel…

is niks ergs hoor! is na een weekje weg! (als ie volgende maand er nog zit zou ik wel even langs de dokter gaan hehe)

Het kan een ontsteking zijn, niks om je druk te maken :stuck_out_tongue:

Ik heb dat ook altijd…

Ik heb dat altijd gehad sinds ik oorbellen heb, dus misschien blijft dat bij jou ook gewoon, en misschien trekt het ook wel weer gewoon weg.

Ook een puist ? :stuck_out_tongue:

Vetbult

Hee ja, ik heb dat nu ook! En het doet zeer als ik er in knijp :’) Maar heb het al wel een tijdje…

dat heb ik al sinds ik gaatjes heb eigenlijk. ik heb 4 gaatjes & in de bovenste twee doen ze pijn, ik denk dat het een mini ontsteking is ofzo, ze gaan altijd na een tijdje weer weg

heb ik ook.

al een paar weken./maanden