Knobbeltje in mijn borst

Ja, ik heb sinds gisteren toen ik 's ochtends wakker werd een grote harde knobbel in mijn borst. Het is niet van groeien, want daaar is ie denk ik te groot en te pijnlijk voor en het is maar aan 1 kant. Ze zeggen dat kan komen als je ongesteld moet worden. Maar dat heb ik nog nooit gehad voor mijn ongesteldheid. En het lijkt me niet logisch. Het doet nu ook pijn als ik hem niet aanraak. Het is echt heel irritant. Mijn ene borst is sowieso al veel groter dan de ander. En nu zit in de grootste dus een grote harde knobbel. Ook mijn borst een klein beetje roodachtig… Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Ik vind het best wel eng aangezien ik niet weet wat het is…

Alvast bedankt voor de reacties. (wel serieus please. :wink:)

Dokter ?

Je moet met dit soort dingen naar de dokter, wij kunnen niet zien wat je hebt en kunnen er niks aan doen. Je belt even naar je dokter en die beslist wel of het nodig is om langs te komen ja of nee.

Dokter inderdaad.

Tsjaa, maar als iedereen hier zegt dat het niets is hoeft het niet. Ik zal wel naar de dokter moeten. Maar ik wil weten wat het zou kunnen zijn…

Moet maar dan denk ik… :frowning_face:

oeh, klinkt niet fijn maar ik zou idd ff naar de huisarts gaan

Jaa, maar ik zie huisarts meestal als een latere optie. Aangezien ik mijn huisarts ken en niet graag met dat soort problemen daarheen ga. Of ik moet naar een man en dat vind ik ook niet bepaald fijn. :cold_sweat:

dokter…

Inderdaad naar de huisarts, die kan je eventueel doorverwijzen. Als het niet in beide borsten zit is er vaak wel wat aan de hand…

Ga voor de zekerheid toch even naar de dokter…

Mss is het wat vetophoping… Je hebt de gekste dingen tijdens je groei…
Maar dokter is een must… Of je het nu wil of niet.
'T is te riskant

Ehm, dit heb ik vorig jaar ook gehad. Bij mij ging het vanzelf weer weg, ik had precies hetzelfde. Als het na twee weken niet weg is, zal ik naar de dokter gaan.

Dat is een eng idee. :astonished: Ik hoorde ook ooit dat het een ontsteking zou kunnen zijn, maar dat dat meestal op latere leeftijd is…

Zou naar de dokter gaan, maar ik denk dat het een ontsteking is, vooral omdat het pijn doet. Een ‘borstkanker-knobbel’ (want daar ben je bang voor of niet?) doet meestal volgensmij geen pijn, en dan zou je ook wel héél jong zijn.

Jeeej, iets waar ik echt iets aan heb. :relieved: Bedankt… Ik ga liever niet onder school, omdat ik dat weer allemaal gezeik krijg van mensen die willen weten waarom ik naar de dokter moest. Dat kun je toch ‘gewoon’ zeggen. :crazy_face: Maar bedankt… Ik kijk wel even of het minder word.

Tsja, ik weet eigenlijk niet waar ik bang voor ben. Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn dusja. Maar bedankt… :wink:

Heeft nog iemand anders dit ooit gehad ofzo? :relieved:

ik heb het ook een keer gehad, maar ik was de dag daarvoor over het stuur van me fiets gevlogen & ik kwam op de grond terecht, met m’n borst op m’n handrem. toen had ik dus een bult.

Ik zou echt naar de dokter gaan, je weet het anders niet zeker, je maakt jezelf zo alleen maar bang of juist niet maar dan is het misschien toch iets ergs :S
Gewoon doen! x