knobbel in oorlel

Hello,
ik voelde net aan mijn oorlel, en vlak tegen mn huid aan voelde ik een soort van harde dikke bult zitten. Het is niet mn gaatje want die zit ergens anders, maar ik vind het best wel eng. Alleen kan ik het niet goed zien want de bult zit meer aan de achterkant maar aan de voorkant voel je het ook. Nu ik er ook veel aan zat doet het ook een beetje pijn. Mijn vader zei dat het een vetophoping was en dat hij dat ook zo vaak heeft, maar dan denkt hij en ik vind het toch eng. Heeft iemand dit ook wel eens en is het inderdaad een vetophoping of zal ik er toch een naar laten kijken? alvast dankjewel.

Ik weet niet wat het is. Maar ik had dat laatst ook, nu is het weg. Dus denk idd iets van een vetophoping ofzo.

Ik heb dat ook gehad, was inderdaad een talgophoping/puist. Als het veel groter wordt of maar niet weggaat en pijnlijker wordt zou ik er even naar laten kijken door de dokter.

Oja dat kan natuurlijk ook nog. Naja dan zie ik het nog maar even aan.

Bij mij is het littekenweefsel van mijn gaatje.
Maar aangezien jij zegt dat het niet daar zit… misschien inderdaad een pukkeltje of iets.

ojaa dat heb ik ook gehad, toen kreeg ik allemaal spul van de dokter zodat het ging afsterven en werd het helemaal zwart enzoXD

maar ik zou even afwachten, en als hij niet weggaat even langs de dokter gaan!

ik heb dat ook wel eens, gewoond dat het er helemaal in zit en je het ook niet kan voelen. maar volgens mij is dat gewoon een puistje ofzo.

Dat heb ik ook!
Sinds 3 dagen geleden ofzo, ik dacht gelijk aan huidkanker ofzo.
Maar volgens mijn ouders is het niks bijzonders en ze zeggen dat het weer weggaat, dus ik maak me er niet zo druk om.

Volgens mij is het niks bijzonders ^^

/

tis gewoon een puistje die je niet uit kan knijpen want het zit In je oor