Knobbel in borst??

Het is dramatisch, maar ik ken er ook wel zo eentje. Voelde een knobbel en niet naar de dokter willen gaan omdat ze bang was. Tegen dat ze het deed, was het te laat natuurlijk.

(Het was wel een vrouw van in de 60, maar toch)

Je gaat juist naar de dokter om te weten wat het is… xD
Heb momenteel ook een verdachte moedervlek op me rug, voor de ckerheit gewoon ff laten checken :relieved:

Het kan ook gewoon een opgezwollen lymfeklier zijn hoor.
Een vriendin van me had overal bobbels in dr borst en dat bleken lymfeklieren te zijn.
Je moet voor de zekerheid gewoon naar de dokter gaan.

Maar de donker is de enige die kan zeggen of het wel of niet iets is waar ze naar moeten/willen kijken.

ik heb ook weleens een knobel in mijn borst maar die gaat altijd gewoon weg me ma zegt dat het is omdat je borsten gaan groeien

Ik heb het ook gehad, ik ben naar de dokter gegaan.
Je hoeft je niet te schamen ofzo dokters zie zoveel tieten.
Bij mij hoefde ze alleen ff te voelen en toen merkte ze al dat het spierweefsel was.
Dat groeit heel raar ofzo…
xx(L).

Idd :open_mouth: Maar dan voelt het meer als een schijf ofzo.

Ik zie dat je 15 bent :wink: Dan kan het makkelijk zijn dat je borsten even een groeispurt ofzo hebben :stuck_out_tongue:

Maar toch zou ik voor de zekerheid naar je huisarts gaan :slightly_smiling_face:

Ik denk dat je op die leeftijd nog niet borstkanker kan hebben? Maar ga naar de dokter maar panikeer niet meteen…Als je borsten groeien heb je dikwijls van die ‘knobbeltjes’. Had dat ook een tijd, voelde echt zo’n supergrote knobbel maar was gewoon aan het groeien.