Knobbel in borst??

hee allemaal!
ik weet dat jullie geen deskundigen zijn of wat dan ook,
maar sinds ongeveer een maand geleden heb ik een knobbel in mijn rechter borst. Ik ben zelf bang voor borstkanker, maar ik wil zelf niet snel conclusies trekken, en wil het liefst niet naar de dokter totdat ik een idee heb wat het is. dus weet iemand wat het is? of heeft iemand het ook (of gehad)?

Ga gewoon voor de zekerheid naar de dokter.
wij kunnen ook niet weten wat je hebt…

Dicaster heeft gelijk, niemand hier kan je vertellen of wat jij vermoedt juist is, alleen een arts kan dat. Ik wens je veel sterkte bij je bezoekje en hoop voor je dat het allemaal meevalt.

Naar de dokter gaan :slightly_smiling_face: that’s it…

Naar de dokter gaan, straks is het borstkanker en ben je zo dom geweest om te wachten en is het uitgezaaid. Zo is de moeder van mijn vriendin overleden. Dus gaan zou ik zo zeggen.

Inderdaad even naar de dokter gaan =)
Ik heb een knobbeltje in mijn linkerborst, dat is ook onderzocht.
Gewoon foto’s maken (klein beetje vervelend) en een echo,
dan hebben ze snel genoeg de uitslag.
Ik moet nu eens in het half jaar opnieuw langskomen om het te laten onderzoeken.
Gewoon gaan dus, de onderzoeken zijn prima te doen & het is voor je eigen gemoedsrust al helemaal fijn natuurlijk =) Succes!

Ik zou gewoon gaan. De kans op borstkanker op deze leeftijd is enorm klein, maar je kunt het beter maar gewoon even uitzoeken. Dan ben je zelf ook weer gerustgesteld.

Het kan ook nog een ontsteking zijn?! Of iets onschuldigs? Maar zoals de anderen ook al hebben aangegeven, ga naar de dokter, die krijg dit soort dingen vaker te zien. Dan weet je het pas zeker of het wel of niet iets is om je zorgen over te maken.

Sorry, maar hoe kan je een idee hebben wat het is voor je naar de dokter gaat?

De kans is groot dat het iets ander is, je bent nog vrij jong en dan is de kans op borstkanker klein. Dus het kan best een opgezwollen kliertje ofzo zijn. Maar wil je zekerheid. Ga naar een DOKTER :grinning:

Ga naar de dokter, al is het alleen om met een zorgeloos hart ervandaan te komen. Als ik denk dat het iets ernstigs kan zijn (maar wss is dat het niet) ga ik toch naar de dokter, want ik wil hem horen zeggen dat het niks is en niet een ander.

naar de dokter gaan, het hoeft niet perse borstkanker te zijn! Me moeder had dat toen ook, en die was ook bang voor borstkanker maar uiteindelijk bleek het gelukkig een vocht ophoping te zijn ofzo! maar sterkte en hoop dat het geen borstkanker is!

zoals iedereen al zegt; gewoon voor de zekerheid even langs gaan :wink: anders loop je er ook de hele tijd over te piekeren en dan krijg je tenminste zekerheid. laat ons weten wat het is!

1 woord: dokter :grinning:

Om een idee te hebben wat het is moet je juist naar de dokter…

Gaan, straks is het borstkanker en zit je met uitzaaiingen. Zit het straks in het bloed ben je al te laat.

Ga naar de arts. Die weet het zeker…

Inderdaad, dokter en op onze leeftijd hebben meisjes dat soms, weet even niet meer hoe het heet maar het is iig goedaardig.

Morrie dramatisch :’)