Knippen of niet?

Hee
ik weet dat er een kapsel topic staat maar ik krijg maar geen antwoord …

Ik ga binnekort weer high lights nemen en dan vraagt de kapper ook altijd of ik t wil knippen. En ik heb nu best lang haar en wil het eigenlijk niet knippen anders word t weer zo kort maar anders is het weer dood…
dus zal ik doode punten af laten knippen of niet??
en zal ik een schuine pony doen of niet ik had er wel een en het staat wel maar ik weet niet of ik t weer zal doen… ik heb gewoon een ovale hoofd :stuck_out_tongue:

Zonder foto kunnen wij je niet echt helpen he.

Maar dode punten eraf knippen is bijna altijd goed.

foto :slightly_smiling_face:!

Ik heb zelf ook heel lang haar, maar ik laat elke keer mijn dode punten afknippen, dan ziet het er daarna weer gezond uit! En het groeit toch zo weer bij =)

Gewoon dooie puntjes knippen word je haar veeel gezonder van en ik zou geen schuine pony doen, want dan kan je niet meer terug en het duurt altijd heel lang met aangroeien enzo… heel irritant

Dode punten moeten volgens mijn kapper er gewoon altijd af worden geknipt. Als je regelmatig naar de kapper gaat is het soms maar een halve centimeter. Als je ze nooit laat knippen wordt het echt dood en dat ziet er niet uit. Heel futloos, en zonder glans. Dus gewoon laten bijknippen.

http://i51.tinypic.com/r1yhde.jpg

Of zal ik een middenscheiding met laagjes nemen en highlights??

ik zou het niet knippen! staat je leuk hoor.
je hebt toch al een middenscheiding of niet?

Ik zou sowieso je dode puntjes laten knippen. Doe je dat niet dan splijt het nog sneller en moet er de volgende keer nog meer af.
Laagjes zijn wel leuk :slightly_smiling_face:

de dode puntjes wel laten knippen, dat is beter voor je haar, gaat het ook sneller groeien zeggen ze. Maar je hebt wel supermooi haar!<3

seriously!? je hebt daar je vraag om 17.11 gesteld en dit topic is om 17.18 geopend… een beetje geduld mag ook wel. sorry, maar hier kan ik me aan ergeren. maar goed…

doe gewoon, zeg dat je er echt maar heel weinig af wil hebben.
laagjes maakt je haar trouwens wel gezonder als het dood is (:

#
seriously!? je hebt daar je vraag om 17.11 gesteld en dit topic is om 17.18 geopend… een beetje geduld mag ook wel. sorry, maar hier kan ik me aan ergeren. maar goed…

Ja maar als je het zo doet krijg je sneller antwoord en dat wil ik

ja, maar dan moet je niet zeggen dat je geen antwoord krijgt… de meeste meiden behalve ikXD zitten niet 24/7 op girlscene. het maakt me niet uit als je een nieuw topic opent (al raakt het forum wel snel vol door dit soort topics) maar zeg dat dan gewoon niet…

sinds wanneer groeit haar vanuit de puntjes?

Of reageer gewoon niet als je tog niks positiefs kan zeggen en advies…

hoezo zeuren om niets :’)

Ik zou geen laagjes knippen, op die foto ziet je haar er al best vol uit van zichzelf. En als je het echt lang wilt, vind ik één lengte sowieso mooier. Als je puntjes echt gespleten zijn zou ik ze wel knippen, anders niet. Vraag anders aan je kapper of je puntjes er echt af moeten of dat ze nog redelijk gezond zijn.

Met (veel) dode punten moet daar veel voeding heen geloof ik. Dus krijgt rest van het haar minder

Haar kan niet denken: Oh de puntjes zijn dood, hup even wat voeding erheen sturen hoor! Zodra je haar uit de wortel komt krijgt het geen voeding oid meer, op sebum na maar dat blijft op de hoofdhuid en kan niet uit zichzelf naar de puntjes.

Nou weetje ik zou het gewoon helemaal niet knippen! Ook geen pony ofzo, ik vidn je haar echt fantastisch! Mooi meisje ben je :slightly_smiling_face: