Knip,Knip en een maand later hetzelfde gezeik!

Hoi meiden
ik word er echt gek van, in het totaal ben ik nu al in 4 maanden tijd 2x na de kapper geweest, terwijl ik mijn haar wil laten groeien. Maar op de een of andere manier heb ik zosnel dooie punten dat ik erweer na toe moet. normaal zou dat niet zo´n probleem zijn, maar omdat ik erg donker haar heb en die dode punten wit zijn valt dit erg op! Ik wil me haar graag laten groeien maar zo werkt het gewoon niet! Het rare is ik heb het maar 1 keer in die 4 maanden tijd gesteild, dus verder doe ik er niet zo veel mee
Heeft er iemand tips, of iemand die hetzlefde prob. heeft ??
help plz xxx!

nou het is juist goed als je je haar wilt laten groeien om de dode punten bij te laten houden, want dan groeit je haar sneller.
eens in de zes weken gaan en dan echt alleen de dode puntjes eraf halen, dus groeit t het snelst

Mijn vriendin had bij de kapper iets gekocht voor dode punten bij de kapper (shampoo of cremespoeling weet niet meer) van het merk kerastase of zoiets. Zij wil namelijk ook dr haar laten groeien maar heeft ook steeds dode punten, weet alleen niet of het spul werkt bij dr.
misschien kun je dus zoiets proberen…?
:slightly_smiling_face:

precies het zelfde probleem…

ik heb geen idee
sorry
Up

heb ik ook.
Maar mijn kapster was afgelopen week hier en ze wou er dus weer dik 6/7 cm vanaf knippen en ik wou alleen puntjes. Maar het bleek dus echt dood weer te zijn terweijl het twee maanden geleden nog geknipt is.
Maar ze zei dat je haren op een begeven moment op een lengte zijn waarop ze gewoon niet meer echt mooi lang verder groeien. En ze zij dat dat nu bij mij dus het geval was en dat ik niet moest gaan sparen voor heeel lang ahar omdat dat bij mij toch nooit zou kunnen.

tjsja heel fijn;p maarja zij zal 't wel weten dus ik heb pech;p

je haar groeit NIET vanaf de puntjes maar vanaf je hoofd dus dat is een fabeltje