Ik ga morgen highlights laten zette. Maar deze kapper is best goedkoop dus zal ik het wel doen? Ik heb donker haar en weet nie hoe het word maar het is maar 35 euro en ik heb niet zoveel geld ik wil het wel lichter
Als je goed oplet wat er gebeurt en duidelijke aanwijzingen geeft hoort alles goed te gaan.
je kunt het ook altijd zelf doen !
^
Zou ik niet doen . dat werkt in praktijk meestal niet zo goed.
Naja ik ga wel gewoon als ik het zelf doe ben ik even veel geld kwijt heb dik haar
Ik neem aan dat die kapper wel een opleiding heeft gedaan en vaker highlights heeft gezet.
Ik heb echt een hekel gekregen aan kappers, dus als ik jou was zou ik gewoon HEEL duidelijk zeggen wat je wilt en goed opletten! :’)
^ dat.
Ik heb mijn highlights samen met een knipbeurt gezet voor 40 euro, en het zag er prima uit (:
Ik heb middebruin haar , en heb er vorige week kamstrepen inlaten zetten!
Ik vind kamstrepen mooier want dam oogt het lichter en lijkt het natuurlijker dan ineens van die dikke strepen .
Ik had er goudblonde hi-lights in laten zetten omdat ik wit blond met bruin niet mooi vond
En het ziet er supeeer mooi uit !
Dus donkerhaar met hi-lights kan best vind ik , ligt er natuurlijk aan hoe donker haar je hebt
Goodluck,x
vind je dat goedkoop?
brainwash highlight je haar al voor 15 euro.
en mijn kapster ook :’)
(oh en btw, kamstrepen is niet duurder dan hilights , moet even duur zijn want ze hebbe er evenveel verf voor nodig!)
+ het oogt dan wel n stuk lichter , mijn haar is nu meer goudblond dan bruin
Ik ga zo na de kapper hihi
wel een foto he?
Serieus :\ Ik betaal altijd over de 150 euro voor highlights x]
over de 150? o.O
^Ja 150. Ik heb wel lang en dik haar though
bij mijn thuiskapster kost dat ook maar 25 euro geloof ik en ze doet het hartstikke mooi!