Knip de puntjes van je wimpers en ze komen langer terug!

Hallo,
ik heb op internet op een paar site’s gelezen dat als je je puntjes van je wimpers knipt dat ze langer terug komen. Ik wil héél graag lange wimpers, heeft iemand hier al is zijn wimpers geknipt? of een kennis van jullie? of iets.

gebeurd niet :’) Koop gewoon goeie mascara

ik had ooit een puntje van mn wimper afgeknipt aan de buitenste zijkant, omdat die 4 millimeter langer was dan mn andere wimpers, dus kreeg ik een poppenoogjes effect. Dat was 3 maanden geleden en het is nu gewoon dezelfde lengte, dus niet doen

Mascara lijkt mij inderdaad een beter idee!

Doe jij eens before en after foto’s van jezelf erbij

je wimpers groeien niet uit je punten.

plz wat dom zeg

dit gaat zo niet werken.

Natuurlijk niet, domste logica ooit.
Je haren (op je hoofd) groeien vanuit je huid niet vanaf de punten!?
Hetzelfde geld voor wenkbrouwen, wimpers en lichaamshaar
Dus echt zonde van je wimpers

Lekker goedgelovig, dat wordt nog wat

Van een brug springen maakt je mooier

:hammer:

neee doe het niet! het is een mooi sprookje (:
een vriendin van mij geloofde het ook, heeft ze toen ze een jaar of 10 was gedaan, nu ze 18 is zie je het nog steeds. bij haar groeide het gewoon niet langer. gekkie (:
het is net zoals bij je hoofdhaar. als je dat afknipt groeit het ook niet sneller

Ja dat bij je hoofdhaar is wel zo, maar bv. bij je been haar dan groeit het wel langer en dikker terug.

Je wimpers groeien toch helemaal niet?
Behalve als je er 1 kwijt bent, maar ze worden niet steeds langer…
Right?

Ik ga het proberen, bedankt voor de tip :grinning:

heb ik 2 jaar geleden een keer gedaan omdat ik ze te lang vond (raar i know) maar ja, ze zijn nooit meer zo lang terug gegroeid.

Ik knipte vroeger altijd mijn wimpers af omdat ze tegen mijn bril aan kwamen. Zonde, want mijn wimpers waren vroeger prachtig lang maar daar is nu weinig meer van over

Dat is ook niet waar.

Om dat nog even kracht bij te zetten: http://www.scheerplan.nl/blog/haren-dikker-en-donkerder-na-scheren/

Ah goed om te weten…Leg me eens uit waarom je dan uitgroei krijgt ‘gezien haar groeit vanuit de puntjes’
En nee van scheren groeit het haar niet dikker en langer terug, het lijkt maar zo omdat je het meestal schuin afscheert

Puntjes bijknippen van je hoofdhaar, dus gewoon je normale haar, is ook gewoon een fabeltje dat het dat sneller groeit!

Nee, bij je hoofdhuid doet het bijknippen van je puntjes je haar niet magisch sneller groeien. Het is dan gewoon gezonder en breekt minder snel af, waardoor het lijkt of het (sneller) langer wordt. En bij je beenhaar groeit het niet dikker terug. Het lijkt gewoon wat dikker omdat je het haartje recht afscheert, waardoor het stugger aanvoelt.