kneusen

Heey
ik weet niet echt waar ik dit moet plaatsen, dus plaats ik het maar hier.

Hebben jullie wel eens je pols of je hand gekneusd ofzo,
En hoe kwam dat

xxx

Goh, interessant.

XD

me linkerpols, vorig jaar , zomervakantie in oostenrijk door boomwortels die uitstaken.
oh wacht dat was gebroken :’)

vet gen***d

Mijn polsen echt te vaak, en mijn enkels ook. Heb zwakke enkels en polsen haha. Met skeeleren, een keer op een luchtkussen op m’n bek gegaan, of andere stomme spelletjes enzo.

Hahaha Killaah x’P

Ot : Ik heb ooit mijn arm / pols weet ik veel gekneusd…
Ik zat tussen de deur - Lang verhaal :pensive:

Ik heb mijn voet ooit zwaar gekneusd.
De gymleraar had iets leuks bedacht: je moest aan de ringen gaan hangen en dan werd je omhoog getrokken door je klasgenoten. Vervolgens moest je loslaten. Nou, dat deed ik dus en kwam he-le-maal verkeerd terecht. Ik had dus een val gemaakt van zo’n vier/vijf meter.
Dat deed echt verschrikkelijk veel pijn.

Het is trouwens kneuzen.

• mn enkel een keer (+ tegelijk enkelbanden gescheurd) door dat ik met gym trampoline moest springen en dat ging fout
  • mn pols 2 keer (en ook een keer gebroken) een keer omdat ik was gevallen en op een boomstronkje terrecht was gekomen, andere keer ook door een val. en breken kwam door het schaatsen
  • mn vingers drie keer echt heel zwaar (de 3e keer is nu, en hij is ook uit de kom geweest) een keer omdat ik van de trap was gevallen, een keer omdat hij klem zat, en nu omdat ik achter de arm van een vriendin bleef haken en toen draaide hij om en ging dus uit de kom en ik kneusde 'm.
    -en ik weet niet hoe veel keer ik ze wel niet licht gekneust heb. ik korfbal, en daarbij kneus je heel snel vingers.
    -verder heb ik ook nog een keer mn been gebroken omdat ik over een tas struikelde.

Ik heb heel veel vingers gekneusd door basketbal.

Bijna secondmistake: het is ‘kneuzingen’
kneuzen zijn namelijk van die, nerds zeg maar
haha

HAHAHAHHA, interessant,
maargoed ik heb wel is me pink gekneusd in ballorig :smirk:
jepp, had je van die grote kussens met planken aan de onderkant en die wouden we meeslepen tot die vriendin het liet vallen en op mijn pink kwam, en dat is best auwww :'D

& me pols volgens mij een keer met skaten, want dat had k al een tijdje niet gedaan en ging lekker eigenwijs zonder bescherming, en was net één hoekje om en ik ging al lekker op me bek X’D
en keihard op em pols, en dat deed echt nog dagen erna pijnn !
dusjaaaaaaaaaaaa

Haha echt ? x’P
Maar kneusen klinkt gewoon raar :'3

Nee ! :stuck_out_tongue:
Ik heb wel gelijk … Ik heb het opgezocht ;

ik kneus
jij kneust
hij kneust
wij kneuzen
jullie kneuzen
zij kneuzen

kneuzingen zou een betere titel zijn :stuck_out_tongue: nu we toch aan het verbeteren zijn.

maargoed, ik heb nog nooit wat gekneusd.

Pff, mn enkels echt heel vaak. En voor de rest ben ik altijd zo hardleers dat ik gelijk wat breek :hammer:

enkel 3 keer … eenkeer met voetbal een keer basketbal en over die andere keer wil ik niet praten :stuck_out_tongue: en dat waren dan de kere dat ik ze egt heel zwaar heb gekneusd … kheb ook paar keer gehad dat het beetje was opgezwolle …jaaj me enkels ware zo zwak als wat tijd gelede

Ik heb nog nooit wat gebroken of gekneusd eigenlijk. Lijkt me echt pijnlijk. xD

en verven
en serieus