knettergek van de zenuwen!

oke ik heb precies 2 weken met m’n vriendje. ja ik weet het het is nog kort maar ik zie hem bijna elke dag, elke pauze. we praten elke avond en hij was trouwens voorheen mijn beste vriend. alleen ik heb op de een of andere reden zenuwen (die los staan van verlieftheid) en ik word er gek van. onze gesprekken lopen nu al vast en dat maken die zenuwen nog erger. heb morgen toetweek wat het al nog erger maakt en dan nog niet te min is hij ook nog eens geen prater. Ik heb hem al genoeg hints gegeven dat ik graag wil dat hij vraagt om iets met mij te doen in het weekend (wat voorheen deed ik alles regelen ook voordat we iets hadden). elke keer als ik hem zie ben ik ontsettend verlieft maar als we bij elkaar zijn vallen er van die ongemakkelijke stiltes :frowning_face: en ja op school maak dat het ook nog eens moeilijker. en hij weet dat ik de laatste tijd kapot moe ben. help me pleas want ik hou echt supper veel van hem maar ik wil neit dat het zo snel al op de klippen loopt!

Stel zelf een keer voor om iets leuks te gaan doen als je dat zo graag wilt of spreek af dat jullie elke zaterdag iets leuks gaan doen ofzo. Veel succes!

Misschien is het goed om hierover met hem te praten. Hij is je beste vriend geweest en nu je lover dus hij moet jou ondertussen ook wel beter kennen. Wees eerlijk over je gevoelens en de zenuwen. Misschien veranderd onbewust je houding tijdens die stiltes en weet hij niet wat er aan de hand is. Praat erover en doe verder leuke dingen samen. Een beetje vrije ruimte van elkaar doet ook wonderen !

heb ik juist al een paar keer gedaan :s wil dat hij eens een keertje zo iets doet :frowning_face:. heb hem al zo ver gekregen dat hij zelf ook initiatief durft te nemen als ik bij hem bent (hij was eerst best onzeker maar nu door deels mijn advies enzo minder). staat zo stom als het meisje meer moet doen dan een jonge. want het is juist zo dat je de jongens als meisje achter je aan meot hebben inplaats van andersom, en dat gebeurt hier een beetje :s

ja klopt alleen wil dat het ook een beetje van zijn kant komt. misschien heb ik wel geen gedult haha. ja ik wacht het eventjes af hoe deze week loopt en dan zal ik het er met hem over hebben. hij weet donders goed hoor wat ik leuk vind wat jongens doen haha (handig om met je beste vriend je eisen op te stellen voordat het je vriendje is xD )alleen lijkt soms gewoon een bord voor z’n kop te hebben :frowning_face:.