Hey iedereen!
Ik heb een vraagje. Ik heb namelijk blijkbaar last van knarsentanden, zelf merk ik dat niet omdat ik slaap maar sochtends stond ik altijd op met kaakpijn en toen ik naar de tandarts ging zag hij dat mijn glazuur aan het aantasten is door het knarsentanden, dus doe ik dat blijkbaar.
Ik heb nu een bitje gekregen die ik dus over mijn bovenste tanden moet klikken en dat zit er dus tussen. Alleen kan ik er dus 's nachts niet mee slapen omdat het heel vervelend zit: het doet pijn alsof ik een slag heb gekregen tegen mijn voortanden maar het bitje heeft wel de juiste maat lijkt mij want anders zou het te los zijn en dan valt het af dus dat mag niet. Ik moet hem nu dus altijd uitdoen omdat het pijn doet en ik maar niet in slaapval daardoor, dus heb er nog niet echt mee kunnen slapen.
Vind het ook moeilijk om ermee te slapen omdat ik het gevoel heb dat ik niet genoeg lucht krijg (dat het zegmaar een beetje mijn mond verhinderd als ik inadem via mijn mond) en heb ook nogal schrik dat ik het zou inslikken snachts. Zou dat kunnen? Ben daar echt bang van.
Hebben jullie tips hoe ik ermee in slaap kan geraken? Wil het zo graag indoen, niet alleen omdat anders mijn tanden naar de vaantjes gaan maar ook omdat dat ding 130 euro heeft gekost wat echt belachelijk duur is.
groetjes