Knapste jongen uit 'The Voice Of Holland'.

Wie vind jij het knapste uit TVOH qua jongens?

Ik vind Bart van Overbeek het knapst (:

Vet grappig;
Ik keek zo met me ouders tvoh en toen kwam Bart zo voorbij in ‘tvoh, real life’ zaten ze hem alleen maar af te kraken!
(Hey, eigenlijk is dat helemaal niet grappig!)
Ze zeiden de hele tijd zo van;
‘Wat een arrogant joch!’ en ‘hij vindt zichzelf echt heel knap’.
pff.
Ik dacht echt zo van; Waaauw, ik vind hem echt vet knap!
;$

ja bart is leuk! voor de rest kan ik me zo gauw niemand bedenken die knap is bij tvoh.

dit doet er niet toe maar de lifeshows van TVOH zijn bijna naast mijn huis, yay :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oeh, bijna naast jou huis?
Vet naais!
Voor mij zit het vrij verweg…
Woon in Drenthe T_T
In daaaa hoofdstad (:
Vrij dood hier xD

Bart is inderdaad knap ja!
Ik ken nog niet zo heel veel namen en gezichten erbij dus u hoort na morgenavond van mij :smirk:

ja best dood haha, waarschijnlijk vinden ze niemand knap uit TVOH.
ik woon in ede, maar ik kwam er gister pas achter dat het ook hier wordt opgenomen, en het is nu al helemaal uitverkocht dus helaas. :frowning_face:

@fashionbooth
Haha is goed :stuck_out_tongue:

Nou das ook weer niet waar hoor :grin:
En jaa, dat is echt balen!!

Ik volg het niet echt maar ik vind Pearl wel heel AARDIG. Ze kwam namelijk bij ons op school zangles geven…

Maar jongen, geen idee :’)

Ian ofcourse x]
just kidding
meh, Ben is wel grappig, voorderest weet ik het even niet, er zit niet echt een knap iemand tussen (vind ik) :slightly_smiling_face:

http://img585.imageshack.us/img585/6865/4805775466v5cj.jpg

ik vind lenny hier ook niet verkeerd trouwens, niet echt knap maar wel leuk

billy maluw

Ik denk één van die twee gasten, die Joshua en nog iemand en dan diegene waarvan ik de naam niet weet, ook al is die ook niet echt knap ofzo (en zijn die wel door?). Er zitten niet echt leuke jongens tussen, vind ik.

Ben Saunders.

Joshua (L)

is er eigenlijk ook een apart topic over the voice of holland in het algemeen? kan hem niet vinden :flushed:

Dan toch wel Ben :grinning:

Bart had het nog over dat ie graag onder de douche zingt. Vraag ik me toch af waarom ie dan niet meteen z’n haar wast. Bah. Zo’n typische vieze student :stuck_out_tongue:

Idd Ben Saunders. Verder kijk ik het hele programma btw niet echt heheh.

NIGEL BROWN <3