Knapper dan mij.

Heej,

Dit vinden jullie vast niet zo’n probleempje maar,
Mijn zus is knapper dan mij en dus krijgt zij altijd meer
aandacht dan mij & ook als ik een leuke jongen zie
en zij ook krijgt zij hem altijd.What To Do?!
:frowning_face:

xxx

Neem een gezichtsbehandeling. (’:

ON:
Hoe oud ben je? en hoe oud is je zus?
Misschien moet je je nog ontwikkelen in bepaalde dingetjes. Of misschien is zij zelfverzekerder weet ik het.

Ehm, misschien moet je een keer jongens gaan spotten met vriendinnen , en zonder je zus
misschien leer je dan een jongen kennen die jou knap vind, en niet je zus:)

Het is maar net wat iemand knap vind hé.
Iedereen heeft wel iets moois, iets speciaals en ga zo maar door. :3

dat is klote ja;s
heb ik ook met mn vriendinnen
je moet gewoon is zelf op een jongen afstappen, zonder een andere meid erbij!

Je moet jezelf gewoon niet de hele tijd met haar vergelijken.
Vergelijk jezelf met niemand, en werk aan je zelfbeeld.

Tja, je kan haar niet dwingen lelijker te worden, ik snap het probleem soms echt niet.
Ja het is irritant want zij is knapper, DUS? Moeten mensen dan lelijker worden omdat jij geen zelfvertrouwen hebt ?

Dit. Ik keek ook altijd tegen mijn zus op ;p

knapper dan ik*

Gelukkig ben ik de oudste :")

Niet met je zus opstap gaan.

Knapper dan ik.

Iedereen is knap op hun eigen manier.

Stoppen met zeuren en jezelf niet vergelijken met je zus, misschien zelf het voortouw nemen als het op ‘jongens’ aankomt.

Geloof mij, uiterlijk is behoorlijk overschat. Als je een aantal maanden naast hetzelfde knappe koppie wakker wordt, gaat het vervelen. Met alleen een mooie verschijning kom je er niet…

Als jij echt minder aantrekkelijk dan je zus bent - wat mij overigens sterk lijkt - dan zul jij een sterke persoonlijkheid moeten ontwikkelen. Er zal altijd iemand rondlopen die jij of je crush als knapper zal beschouwen, maar je persoonlijkheid is datgene wat niemand anders heeft. Probeer dus echt je eigen persoontje te creëren, dan ben je vanzelf een stuk interessanter.

In eerste instantie gaan we op 't uiterlijk af, maar het innerlijk is wat iemand’s interesse vasthoudt en waarvoor mensen jou uiteindelijk echt zullen bewonderen.

En, je bent mooi. Er zijn geen lelijke meisjes. Dus ook jij niet. En waag 't niet om te zeggen dat het wel zo is, haha.

Hopelijk heb je hier wat aan. :slight_smile:

Wat zijn sommige meiden toch weer lekker kort door de bocht… Probeer je voor de verandering eens in haar schoenen te plaatsen. Ik snap best dat je er onzeker van kunt worden als iemand, laat staan je zus, telkens alle aandacht krijgt vanwege haar uiterlijk.

Niemand vindt het fijn om niet gezien te worden. Dat jij niet met dit probleem zit, wilt niet zeggen dat het voor haar niet vervelend kan zijn.

als je stopt met zo negatief over jezelf te denken, willen jongens vast wel met joú omgaan.

Sorry het is dan ik :blush:
Kan je dat veranderen?
btw; bedankt voor alle berichtjes <3

Je hoeft niet noodzakelijk minder aantrekkelijk te zijn.
Misschien heeft ze opvallender haar; heel lang of fel blond? Ik zeg maar iets, maar dat is ook vaak een reden waarom dat mannen/jongens sneller naar je zus zouden kijken. En hoe oud ben je eigenlijk en je zus?

Ben ik blij dat ik knapper dan mijn broer ben haha ! (A)