Knappe transgender jongen..

Hey…

Mijn vorige topic was verwijderd…
Het ging erover dat ik een jongen van YouTube heel erg knap vind, maar hij transgender is… Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Hij heet François, en ik wil graag contact met hem zoeken, maar ik weet niet zo goed wat ik dan moet zeggen of doen… Kent iemand hem hier misschien toevallig ook? Volgens mij is hij best wel “bekend”.

Groetjes Marjolein :slightly_smiling_face:

Haha, je vorige topic zei zo iets anders. Maar anyway, ik ken hem volgensmij wel, maar ik zou zeggen stuur een spontaan berichtje?

Sorry, ik bedoelde dit ermee, ben zo slecht in dingen verwoorden haha! Hopelijk durf ik dat ooit op een dag! Maar dankje voor je reactie! :slightly_smiling_face:

Gewoon doen joh, wat heb je te verliezen? Alleen maar een compliment naar hem toe!

Je kan altijd een berichtje sturen, hoewel je er rekening mee moet houden dat een ‘‘bekend’’ iemand lang niet altijd reageert, en het leven geen sprookje is waarin hij spontaan verliefd wordt.

Wat betreft het transgender ding. Ik zou het persoonlijk moeilijk vinden, en daardoor misschien zelfs afhaken. Het is toch een lastig iets, wat ook invloed heeft op jou. Aan de andere kant; als ik al verliefd zou zijn, dan laat ik geen liefde lopen vanwege zoiets. Er valt prima mee te leven, alleen zal het wel wat anders zijn met bepaalde dingen. Moet je dus voor jezelf uitmaken of jij ermee kunt dealen of het allemaal te lastig vind.