Knappe klant, die mij knap vind

UPDATE ONDERAAN DIT BERICHT, NEED HELP.

Hee meiden,

Hier komt een heel leuk en grappig verhaal, maar ik heb ook jullie hulp nodig. Ik werk achter de kassa. Via via heb ik de laatste tijd gehoord dat er een vaste klant mij heel knap vind, en laatst heeft die klant zelfs mijn zus benaderd op een feestje. Hij zei hetzelfde tegen haar ‘’ jij bent toch de zus van -? Ik vind dat zo’n mooi meisje!’’. Ik wilde er natuurlijk dolgraag achter komen wie deze jongen was, mijn zus was helaas dronken en wist niet meer hoe hij heette.

Nou is er een bepaalde vaste klant, die ik zelf heel erg knap vind. We flirten altijd een beetje als hij bij mij aan de kassa komt. Ik had al hoop dat hij misschien die jongen zou zijn, maar wist dat de kans vrij klein was. Tot dat hij weer bij mij aan de kassa kwam en zei ‘‘wil je de groetjes doen aan je zus? die sprak ik laatst op een feestje :wink:’’. Ik was dus stomverbaasd maar dolblij, want die knappe klant is dus die ene jongen die me knap vind (hoogstwaarschijnlijk) !

Ik wist nog steeds niet hoe hij heette, dus ben ik tussen de vrienden van een bepaalde vriendin van me zus gaan scrollen en na heel wat profielen bezocht te hebben, heb ik hem uiteindelijk gevonden. (jeej :upside_down_face:)

Ik heb hem gisteren een vriendschapsverzoek gestuurd, die hij ook gelijk geaccepteerd heeft. Dit leek me namelijk wel een goed plan, omdat hij denk ik wel interesse heeft, en ik mijn interesse ook wil laten zien. Ik hoopte natuurlijk (en verwachtte ook wel een beetje) dat ie tegen me zou gaan praten, maar dat heeft hij (nog) niet gedaan…

Ik ben een beetje bang dat ie is afgeknapt op mn leeftijd. Ik ben namelijk 17, terwijl hij 21 is. Mij zou het niet heel veel uitmaken, maar ik kan het me voorstellen bij hem wel. Zou ík tegen hem gaan praten? Of heeft iemand een ander plan? En wat nou als ie dadelijk weer bij mij aan de kassa komt? Of maak ik me gewoon veeeeeel te veel druk en is het normaal dat ie nog niet is gaan praten? (want eigenlijk ken ik hem niet)

Please help :grinning: xoxo

Update : Ik ging net over zijn profiel scrollen en zag toen een status van hem dat zijn kamer te huur staat vanaf 14 mei (en in een van de reacties dat hij misschien naar een andere stad gaat verweg(NEEEEEEEE)), dat is een paar dagen geleden, nadat ik hem zag. Ik ben dus bang dat hij niet meer bij mij aan de kassa komt. Eigenlijk spookt ie sinds vorige week maar door mn hoofd, en ik zie hem al een half jaar zitten en nu er eindelijk een beetje actie is, zou ik het supersuper jammer vinden om het hierbij te laten. Zou ik dus toch maar tegen hem gaan praten? Ik ben bang dat er anders geen contact meer komt omdat hij (denk ik) weggaat…

Hahaha, wat lief dit! Nee, het is geen ramp dat hij nog niet tegen je is begonnen te praten, ikzelf zou dat ook niet zo snel via Facebook doen. Jij kunt dus het gesprek starten, maar de kans dat hij nog een keer bij je aan de kassa komt is erg groot, dus anders wacht je even tot dat moment en begin je dan een kort praatje. En jullie leeftijdsverschil is, is mijn ogen, prima. Maak je geen zorgen en geef het een beetje tijd :wink:

Ik zie er juist een beetje tegen op dat ie bij mij aan de kassa komt, normaal werd ik altijd al knalrood als ie kwam, en nu ik hem heb toegevoegd is dat alleen maar ongemakkelijker… ik weet ook niet zo goed wat ik tegen hem moet zeggen, misschien " dus jij bent die ene huisgenoot van -naam vriendin zus-?". Hopelijk neemt hij hier een beetje de leiding in, doet ie normaal eigk ook wel haha

opdate eerste bericht, heb echt jullie hulp nodig!

Stuur hem anders gewoon een casual berichtje? Zo van ik vond je in de lijst van mijn zus, leek me leuk om eens te kletsen?

Jaa aan zoiets zat ik ook te denken. Maar het is nu wel een week geleden dat ik m heb toegevoegd he… is dat niet raar? En moet hij nou niet een move maken? of moet ik nu aan alles wat raar lijkt heel veel schijt hebben en er gewoon voor gaan? haha

Ja nouja hij heeft zijn kans gehad om zelf iets te sturen? Misschien zit hij ook wel te twijfelen haha. Ik zou gewoon iets sturen, nee heb je en ja kun je krijgen.

Jaa ik denk dat ik het gewoon ga doen. Ik ben echt gek als ik t niet doe en dan heb ik voor altijd spijt. Want misschien klinkt het overdreven, maar het was gewoon echt liefde op het eerste gezicht. En ook al kende ik hem niet, ik heb er altijd over nagedacht hoe ik met hem in contact zou kunnen komen. Nu heb ik eindelijk de kans en helemaal niks te verliezen. Let’s do this! Morgen… Beetje laat nu haha

Update???

Omg de morgen van gister is vandaag!
En???

:slightly_smiling_face:

Ik heb hem een berichtje gestuurd met " heeee wanneer kom je weer langs mijn kassa? :slightly_smiling_face: ", hij: “heyy, ik ben verhuisd, weg uit -mijn woonplaats-… Dus komende tijd niet meer.” . Ik had dus gelijk… Heb nog gezegd “aah jammer, waarheen?” maar hier heeft hij nog niet op gereageerd.

Hahaha,
Ik zou een gesprek beginnen met hem, bij de kassa bijvoorbeeld. Niet zo lang, anders zit er een file achter hem! Maar probeer bijvoorbeeld een afspraakje te maken, of met je zus. Met zijn 3en. :slightly_smiling_face: SUCCES.