UPDATE ONDERAAN DIT BERICHT, NEED HELP.
Hee meiden,
Hier komt een heel leuk en grappig verhaal, maar ik heb ook jullie hulp nodig. Ik werk achter de kassa. Via via heb ik de laatste tijd gehoord dat er een vaste klant mij heel knap vind, en laatst heeft die klant zelfs mijn zus benaderd op een feestje. Hij zei hetzelfde tegen haar ‘’ jij bent toch de zus van -? Ik vind dat zo’n mooi meisje!’’. Ik wilde er natuurlijk dolgraag achter komen wie deze jongen was, mijn zus was helaas dronken en wist niet meer hoe hij heette.
Nou is er een bepaalde vaste klant, die ik zelf heel erg knap vind. We flirten altijd een beetje als hij bij mij aan de kassa komt. Ik had al hoop dat hij misschien die jongen zou zijn, maar wist dat de kans vrij klein was. Tot dat hij weer bij mij aan de kassa kwam en zei ‘‘wil je de groetjes doen aan je zus? die sprak ik laatst op een feestje ’’. Ik was dus stomverbaasd maar dolblij, want die knappe klant is dus die ene jongen die me knap vind (hoogstwaarschijnlijk) !
Ik wist nog steeds niet hoe hij heette, dus ben ik tussen de vrienden van een bepaalde vriendin van me zus gaan scrollen en na heel wat profielen bezocht te hebben, heb ik hem uiteindelijk gevonden. (jeej )
Ik heb hem gisteren een vriendschapsverzoek gestuurd, die hij ook gelijk geaccepteerd heeft. Dit leek me namelijk wel een goed plan, omdat hij denk ik wel interesse heeft, en ik mijn interesse ook wil laten zien. Ik hoopte natuurlijk (en verwachtte ook wel een beetje) dat ie tegen me zou gaan praten, maar dat heeft hij (nog) niet gedaan…
Ik ben een beetje bang dat ie is afgeknapt op mn leeftijd. Ik ben namelijk 17, terwijl hij 21 is. Mij zou het niet heel veel uitmaken, maar ik kan het me voorstellen bij hem wel. Zou ík tegen hem gaan praten? Of heeft iemand een ander plan? En wat nou als ie dadelijk weer bij mij aan de kassa komt? Of maak ik me gewoon veeeeeel te veel druk en is het normaal dat ie nog niet is gaan praten? (want eigenlijk ken ik hem niet)
Please help xoxo
Update : Ik ging net over zijn profiel scrollen en zag toen een status van hem dat zijn kamer te huur staat vanaf 14 mei (en in een van de reacties dat hij misschien naar een andere stad gaat verweg(NEEEEEEEE)), dat is een paar dagen geleden, nadat ik hem zag. Ik ben dus bang dat hij niet meer bij mij aan de kassa komt. Eigenlijk spookt ie sinds vorige week maar door mn hoofd, en ik zie hem al een half jaar zitten en nu er eindelijk een beetje actie is, zou ik het supersuper jammer vinden om het hierbij te laten. Zou ik dus toch maar tegen hem gaan praten? Ik ben bang dat er anders geen contact meer komt omdat hij (denk ik) weggaat…