knappe jongen op school

Er zit bij mij op school een hele knappe jongen (hij is echt de knapste jongen bij mij op school!)
Ik zou heel erg graag willen weten hoe hij heet, alleen zit ik nou dus met het probleem dat ik niks van hem weet, behalve dat hij of in 5 havo of in 6 vwo zit (ik zit in de 3e). Ik heb al op facebook gekeken, en aan vrienden van me gevraagd of ze hem kennen, maar ik ken niemand die hem kent. Heeft iemand enig idee hoe ik er nu achter kom hoe hij heet?
Ik liep trouwens vorige week door de gang en hij stond met een paar vrienden aan het einde van die gang met zijn rug naar mij toe. Maar toen draaide hij om, en hij zag mij lopen en hij keek mij helemaal na, ik werd vuurrood en ik lachte maar een beetje haha, maar ik wist dus niet wat ik moest doen. iemand voor zo’n situatie nog tips? :flushed:

Herkenbaar dit verhaal, ik kwam achter zijn naam omdat een meisje uit mijn klas hem erg goed kent hem op twitter linkte. Anders via je schoolmail of de persoonlijke roosters kijken? (niet dat je hier heel veel aan hebt omdat je eigenlijk helemaal niks weet maarja)

Oh dit heb ik ook precies gehad! Ik schrok me rot toen ik thuis kwam en hij ook opeens hier was voor mijn broer :’) Maak anders een keer een praatje als hij alleen staat?

hmm jaa ik kom hem heeel vaak tegen op de gang en dan loop hij 9 van de 10 keer alleen, alleen weet ik dus niet of ik het wel durf om hem aan te spreken haha dadelijk denkt hij van wtf ga jij tegen mij praten weet je wel

Je hoeft niet meteen een heel verhaal te vertellen. Zeg een keer: “Hoi”.

wow jaa slim! niet aan gedacht haha

Ik heb dit een keer gehad met een jongen die bij de A&H werkte, uiteindelijk vond ik hem toen ik voor de grap op Tagged zat haha, toen had hij mij ook geliked en heb ik hem toegevoegd op facebook.

Maar nee, geen idee. Raap al je moed bij elkaar en spreek hem aan :slightly_smiling_face:

Ben je dubbel verliefd
Wanhopig
Of verveel je je gewoon

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/verliefd-287911.0.html

hahaha :relieved:

ik heb ook precies zo’n probleem. er zit een knappe jongen bij mij op school in 4 vwo en ik in 4 havo en we kijken elkaar best veel aan in de pauzes en op de gangen. nu weet ik hoe hij heet enzo en ben ik hem gaan followen op twitter. maar er gebeurt nog niks. hij heeft die dag dat ik hem ging followen een tweet gestuurd van i love meisjes met bruine haren en ik heb dus blond haar en ik word daar wel wanhopig van want ik begin hem steeds leuker te vinden. binnenkort heb ik kerstgala en dan zie ik hem best veel. wat moet ik nu doen? want ik ben heel verlegen om zomaar iemand aan te spreken want hij is een oude klasgenoot van een jongen die mij een stalker heeft genoemd waar ik lang last van heb gehad. (wat niet klopte dat ik een stalker was). sorry voor dit lange verhaal. ik moest dit even van me afschrijven. maar heeft iemand tips voor mij?