Knappe dude

Hey,

Ik kom dus al een lange tijd in een kledingwinkel vlakbij de camping waar ik sta, en daar werkt dus een hele knappe jongen. We hebben weleens gepraat enzo en nu ben ik er eindelijk achter gekomen hoe hij volledig heet, want ik wist eerst alleen zijn achternaam door de kassabon. :cold_sweat: Ik heb hem dus opgezocht op facebook en we zo kwam ik erachter dat iemand die ik ken hem ook kent.

Maarja, ik zou hem eigenlijk wel beter willen leren kennen. Dusssssā€¦ what to do?

Stuur hem gewoon een vriendschapsverzoek! Anders kom je nooit echt met hem in contact. En heel stalkerig is het niet want jullie kennen een zelfde persoon haha

Nee heb je, ja kun je krijgen! Gewoon toevoegen en verder kijken hoe je loopt! :slightly_smiling_face:

Point is, ik wil niet dat het awkward wordt. Dat ik daar kom en hij denkt ā€œwaarom heb je me in hemelsnaam een verzoek gestuurd?ā€

Jullie hebben weleens gepraat, dus het is niet zo dat je een random vreemde toevoegt. Ik zou het erop wagen!

^ I agree, doen! En als hij dat denkt, dan hoor je dat vanzelf wel :wink:

Overigens:

Ik heb op een gegeven moment in een soortgelijke situatie de stoute schoenen aangetrokken en ben op die jongen afgestapt (werkte in de viskraam) en heb hem gevraagd of hij wat wilde drinken, omdat ik hem best wel leuk vind.

En dat was doodeng, klopt, maar dat kun jij ook :wink:!
We zijn overigens wat gaan drinken toenā€¦

Ik zeg doen!

helemaal mee eensā€¦

Liefs,

Ga ervoor! Ik zou hem gewoon een vriendschapsverzoek sturen als ik jou was. Dan heb je vast voor je het weet een leuk gesprek met hem en kun je hem wat beter leren kennen :slightly_smiling_face:

Je hebt niks te verliezen :wink:

Oeps, hij heeft mn verzoek geweigerd. Bummerrr.

Herkenbaar (voeg m na een tijdje gewoon opnieuw toe, heeft bij mij geholpen).