knap of lelijk

Hallo
Ik ben een meisje,
En ik wil graag een vriendje
Ik ben al op 2 jonges verliefd
Dat verhaal kun je lezen in het stukje verliefd
Maar weet het nu zeker de jongen van de sport
Ik heb er al weleens over nagedacht om als ik geen vriendje krijg zelfmoord te plegen
Het enige wat ik wil is de jongen van de sport
Als ik bij een wedstrijd ben zegt papa ga bij R. zitten
En hij lacht afentoe wel en praat heel soms met mij maar daar blijft het dan ook bij whatsapp berichten reageert hij niet en ik weet het zeker als dit niet mijn vriendje word pleeg ik zelfmoord :sob::muscle: :hugs:

Niet heel grappig om met zelfmoord te spotten…

wooooow wat the fuck, jij hebt echt issues.

Zelfmoord plegen om een jongen? Wtf! Dan zit die jongen heel zijn leven met die gedachtes sorry dat doe je niemand aan hoor ook niet als grap.

Als die jongen je niet wilt wat ie dus laat weten betekend niet dat je zm moet plegen.
Dit vind ik geen topic voor op GS hoor arme jongen als ie het dan uitmaaakt pleeg je dan ook zm? Zit die jongen heel z’n leven met schuld op gezadeld?!

Ben jij een organist of een steen? De een heeft wek gevoel en de ander niet namelijk. Hier kan ik me dus aan ergeren he :rage:

Ga. Met.iemand.praten en echt laat jezelf opnemen.

ehm met zelfmoord spot je niet

Wow, relax. Je hoeft niet gelijk zelfmoord te gaan plegen omdat je een jongen niet kan krijgen.

Sorry, maar ik ga dit topic sluiten. Als je er serieus over nadenkt om zelfmoord te plegen als je geen vriendje krijgt zou ik professionele hulp gaan zoeken. Dat is namelijk niet normaal.