Knalblauwe blouse combineren???

http://lookbook.nu/look/1912562-I-m-feeling-blue

Iemand een idee hoe ik deze blouse kan combineren?
Op mijn spijkerbroeken staat die niet, omdat de kleur er wel op lijkt, maar net iets anders is, en dat vloekt nogal!
Hij lijkt trouwens op de blouse van t plaatje, maar mijne heeft gouden knoopjes en is iets korter. Hij is van de h&m, beetje glad, zijdeachtig spul
Dankje dankje als iemand iets weetttttttt XXX

Met een zwarte of witte broek :slightly_smiling_face:

Haha dankje (:
Ja met zwart vond ik hem minder leuk, en ik heb alleen een witte tregging, en de blouse is nogal kort, dus met een tregging ziet het helaas niet uit ):

Ik heb laatst een foto gezien op lookbook van een meisje met een simpel wit/zwart gestreept strak hempjesjurkje en die blouse eroverheen. Dat stond heel erg mooi! Als je dat los te wijd vind, kun je er een riempje omheen doen. Met blote benen en sandaaltjes / panty en pumps ofzo.

Colorblocking kan ook als je daar van houd…

met knal roze rokje :slightly_smiling_face:

Leuke blouse! Het zou met zo’n 5 euro rokje van de H&M ook kunnen, of een zwarte broek eronder. Wel met een leuk shirt eronder of wat dan ook.

Waarom niet gewoon met een gebleekt shortje zoals op de lookbook foto? Vind dat er echt vet uitzien :slightly_smiling_face:

Je kan het bijvoorbeeld combineren met een zwart (taille)broekje/panty, zwarte panty’s en een leuk zwart/wit/grijs topje.
Je kan de blouse ook dan opknopen tot zo’n cowboyblouse, als je snapt wat ik bedoel :slightly_smiling_face:

Heb je geen hele lichte spijkerbroek? Daarmee lijkt het me juist wel mooi. En inderdaad met een wit/zwart.