Hallo meiden, ik zit met een probleem.
Altijd als ik of me schaam of met een jongen praat (die ik niet eens leuk vind) of iemand me voorstelt of imand over me praat of ik een onvoldoende haal en die dingen, krijg ik een knal rode kop.
Super irritant.
Ik krijg het dan ook meteen super warm.
Weten jullie een oplossing??
Of hoe ik het een beetje kan voorkomen?
Alle tips zijn welkom!
En sorry als hier al een forum over was, maar zelf zit ik op mijn mobiel en is het heel irritant 1 te zoeken.
Niet in paniek raken en rustig blijven ademen enzo
Gewoon proberen te doen alsof jij je op je gemak voelt
Helaas heb ik dat probleem ook. Vroeger wist ik dit niet, tot mijn moeder mij een keer ermee plaagde… sindsdien let ik erop en hoe meer je erop let, hoe roder je hoofd wordt. De oplossing is dus: niet te lang bij stil staan en het gewoon accepteren, want als je maar even eraan denkt, dan begint het al.
De meeste mensen die ik ken vinden het overigens schattig :’)
Dat had ik vandaag nog, ik heb al 2 weken ofzo een nakijkblad van Engels in me tas (weet ook niet hoe die daarin is beland). Ik leverde hem dus vandaag in, ze vroeg zo van heb je er geen geld van verdiend (als ik erover nadenk had ik het best gewoon weg kunnen gooien, aangezien de docenten het zo opnieuw uitprinten) Ik werd dus ook rood.
Maar oke daar gaat het niet om, als ik rood word kijk in naar beneden, ga rustig ademen, en probeer het minder erg te maken en dat gaat het wel weg
Adem rustig in en uit en ontspan je