knakgeluid van enkel

haii,
mijn rechterenkel maakt heel vaak zo’n knakgeluidje
zo’n knak die je ook hoort als je je vingers knakt. je hoort het echt heel goed als je gewoon loopt of de trap opgaat

ik heb hier al een paar maanden last van en het begint echt irritant te worden
weet iemand of je hier wat tegen kunt doen of hoe lang het duurt voor dat het overgaat?

Dat heb ik ook. Je moet veel melk drinken zodat je botten sterker worden, geloof ik.

Ik heb precies hetzelfde !

Gaat niet over, dat blijf je gewoon houden, niks tegen te doen.

Ik heb het in mijn enkel, mijn tenen, mijn polsen en mijn schouders. Maar volgens de fysio is dat helemaal niet erg. Dus ik maak me er ook niet echt druk om verder.

heeft mijn broer ook het gaat niet over, hij is er mee naar de dokter geweest maar dat blijft die gewoon houden. hij heeft het echt al jaren

hoe kan dat ineens komen dan?
eerst had ik er nooit geen last van…

Niks aan te doen. Bij mij kraakt alles (tenen, vingers, knieen, ellebogen, nek, enkels, polsen gewoon alles) En over dat melk drinken, toevallig ben ik gisteren net ergens heengeweest om te laten onderzoeken waarom ik zo moe was steeds en waarom ik door mijn benen heen zakte. Die man zij dat het heel slecht was om melk te drinken, en aangezien ik dat altijd in grote hoeveelheden dronk zou dat best eens zo kunnen zijn.

-

dan zit er teveel ruimte tussen je botten,
het maakt niks uit want heel veel mensen hebben dat :wink:

Ik heb dat met mijn beide voeten.
Bij elke stap die ik zet hoor je het, alsof ik de hele dag op knakworsten loop.
Maar als ik gewoon schoenen aan heb hoor je het niet, alleen op blote voeten en sokken. Met slipper soms. Heel vervelend ><

dat heeft mijn vriend ook,
maar dan veeeeeeeel harder haha

maar volgens mij gaat dat niet over maar het is ook niet erg hoor :wink:

Dat heb ik ook altijd. Met alles eigenlijk. Af en toe moet ik zelfs dingen recht trekken, en als ik dan een knakje hoor zit het weer lekker.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Heb ik ook, maar niet als ik loop, maar ik kan ze gewoon knakken als ik wil.

heb ik ook echt vreselijk :frowning_face: altijd. zo pijn hahaha knakworsten loop!

heb ik ook echt vreselijk :frowning_face: altijd. zo pijn hahaha knakworsten loop!

Iemand die ik ken heeft dat ook, maar schijnbaar is er niet echt iets voor.

Heb ik ook, soms doe ik het met zin :stuck_out_tongue:
Ik heb er geen last van ofzo, en denk ook niet dat het iets ernstigs is

heh? is melk slecht?