heeft iemand ervaring met knabbelvisjes?
mn vriendinnen willen het met me gaan doen voor mn verjaardag:)
dus: is het fijn, blijft je huid lang zacht, en wat gebeurt er nog meer allemaal?
Ik vind het een beetje vies… die beestjes knabbelen aan iedereen hun voeten, je kunt ze niet schoonmaken dus ze kunnen allerlei schimmels doorgeven.
Of mag je er niet in als je voetschimmel hebt? Zo ja dan lijkt het me alsnog zielig voor de visjes…
Maar ik hoorde dat je huid wel lang zacht blijft en dat het een beetje gek voelt, maar niet onprettig.
het lijkt me wel vet
In thailand heb je ze in het wild, maar zijn ze echt enorm en dat is geen fijn gevoel. Die kleintjes dan weer wel, die happen niet in je beenXD
dat zag ik eens op tv!
haha het lijkt mij super leuk.
haha dat lijkt me echt een heel raar gevoel
wel een beetje zielig voor die visjes.
die vinden het denk ik wel lekker;P
Je kent het gevoel toch wel wanneer je voet slaapt? Nou zo voelt het dus!
En het blijft wel lang zacht. volgens mij.
^best wel fijn denk ik xd
Ik heb het een keer gedaan, en het is echt heel grappig!
Haha, een vriend van me heeft het een x gedaan, maar die man daar zei dat die visjes aan je voeten gaan eten uit nieuwsgierigheid ofzo
zitten er dan geen nadelen aan? Voor jou dan, niet voor die visjes:’)
Ik heb het een keer gedaan,
het idee is eng want ik ben niet zo een fan van visjes maar het voelt wel heel fijn. En ook een erg mooi resultaat
Ik heb het een keer met vriendinnen gedaan. Het was echt heel grappig, slappe lach gegarandeerd! Ze geven ook echt geen schimmels door ofzo hoor! In het begin is het heel erg wennen maar op een gegeven moment wordt het wel fijn. Wij waren in Veldhoven en daar was Gordon ook een keer geweest, maar die ging met z’n hele lichaam in een bad vol visjes, dus niet alleen met z’n voeten!
Hmm, lekker ontspannen en keihard lachen!
Het voelt aan 't begin een beetje raar en kietelt het ook heel erg, maar later zijn je voeten zo zacht als babybilletjes ^^
Enjoy it! (:
iew dat zou ik nooit durven x]
Kan je het ook doen als je enorm veel kietels aan je voeten hebt?
Hoezo zielig voor de visjes x]? Dat is hun eten! En hier was een keer een artikel over op girlscene, ik zoek het wel even op…
Lijkt me echt doodeng, niks voor mij haha.