Klusjes

Wat zijn jullie klusjes thuis?
Gewoon nieuwsgierig!
X

Ik doe om de dag de afwas… verder moet ik af en toe mijn kleding opvouwen.
Hm, ik ben best lui eigenlijk. :confused:

Tafel dekken en afruimen (al ruimt mn vader hem meestal af), afwasmachine in en uit ruimen. Was uitzoeken, stofzuigen.
Eigenlijk help ik met alles mee, en soms doe ik het alleen, maar als ik het alleen doe krijg ik er wel wat geld voor. :slightly_smiling_face:
En ik kook ook best vaak maar dat is leuk.

Alles woon op me zelf…

Oh ik help trouwens ook wel mee met tafel dekken en afruimen. En af en toe kook ik.

Dat ^^
En vroeger thuis moest ik af en toe de badkamer schoonmaken en stofzuigen wanneer mama 't vroeg. En mijn kamer netjes houden natuurlijk.

niks, totaal niks

al help ik weleens gewoon omdat het anders zo tja verwend overkomt xd!

Koken meerdere keren per week, was in mijn kast stoppen, 2 caviakooien schoonmaken, afwassen, helpen tafeldekken, bed verschonen, stofzuigen, dweilen eens in de zoveel tijd, afstoffen.

Dit is niet omdat ze zo streng zijn, we kunnen niet anders. Mijn moeder deed eerst het huishouden, maar doordat ze spierdystrofie heeft gekregen moesten ik en mijn broertje van de een op de andere dag alles doen. Opeens mocht ze niets meer. Maar het valt heel erg mee hoor, zoveel is het niet om te doen. En schoonmaken werkt rustgevend en ik vind het leuk om te doen! :slightly_smiling_face:

Stofzuigen
Opruimen
Tafel dekken en afruimen
Afwassen
Wc/badkamer schoonmaken
Tafels poetsen
De vloer poetsen
Koelkast schoonmaken
ramen lappen

Klinkt veel maar is echt niet zo want dikgedrukte doe ik niet elke dag

Tafel dekken, helpen met de afwas en mijn hondje uit laten. Best weinig eigenlijk. O, en ik kook nog weleens voor de plezier (:

@ Woodenheart: ik vind het echt lief dat je er geen probleem van maakt. Er zullen zat meiden zijn die dat wel doen…

Tafel dekken en afruimen, afwasmachine volladen en leegmaken, stofzuigen, dweilen, strijken, afstoffen, soms koken, de keuken opruimen na het koken,…
Nog wel meer eigenlijk, maat ik kan er niet direct opkomen

Ik doe in mijn eentje bijna het hele huishouden:

-Stofzuigen
-Dweilen
-Afstoffen
-Ramen wassen
-Keuken, wc en badkamer schoonmaken
-Afwassen
-Bedden opmaken

Naja, eigenlijk gewoon alles bijna :slightly_smiling_face:
(Heb niet echt speciale dingen die ik moet doen, heel af en toe doet mijn moeder iets (bv. een keertje stofzuigen) maar verder doe ik alles…)

Ik doe niks want ik woon alleen met m’n moeder maar ze gaat nu meer werken du nu moet ik klusjes gaan doen :’(

Ik veeg elke zaterdag het erf. En dat is best zwaar aangezien ik op een grote boederij woon :") En ik ruim de tafel en vaatmasser regelmatig op.

Ik heb geen vaste klusjes, het is meer zo dat mijn moeder soms gewoon vraagt of op het whiteboard zet wat ik moet doen.
Maar dat zijn dingen als, de vaatwasser in en uit ruimen, het cavia hok verschonen, kleine boodschapjes, de vloer vegen enz.

Op vrijdag en zaterdag moet ik de vaat doen, stofzuigen, gewoon alles afnemen en netjes houden. In de zomer moet ik weleens de ramen doen, strijken en papa helpen met de heg. En in vakanties moet ik wat meer doen. Valt wel mee dus.

Je gaat er echt niet dood aan hoor, jezus… Dan krijg je misschien 'n beetje respect voor je moeder dat ze het altijd allemaal voor jou doet.

OH NOEEESS!

http://i293.photobucket.com/albums/mm56/HLPHades/ImageMacros/ohnoes.gif

Wat erg :’)