Klungelig in poseren

Ik heb aanstaande vrijdag een fotoshoot met mijn vriend in rotterdam. Leuk dacht ik maar het blijkt dat er maar een kwartier fotos van je gemaakt worden en ik ben ontzettend slecht in het bedenken en improfiseren van poses enz. :S Iemand tips?

thuis oefenen voor die spiegel (?) xd

Oefenen, misschien wat tips googelen.

Ik denk dat ze daar ook wel wat aanwijzingen geven hoor, van hoe het leuk is om te gaan staan of zitten. Het lijkt me dat ze dat vaker gedaan hebben, en er komen vast wel meer mensen die moeite hebben met poseren (:

Lieg je nou? Of wat doe je … Je maakt net een topic aan over een jongen.

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/hij-heeft-een-ziekte-wat-nu…-227036.-20.html

Dat is volgens mij een vriend en dit haar vriend.

Dan is ze wel lullig bezig. Ze zegt in dat topic dat ze verliefd is op die jongen :slightly_smiling_face:

Neej ik lieg niet. Die topic gaat over mij. Maar mijn zusje heeft deze neergezet. We zitten samen op 1 account in dit geval niet zo handig:P zij heeft al 15 maanden. Zou willen dat ik dat ookal had. Jaloers :blush:

Nee idd niet zo handig haha. Maar dan begrijp ik het :slightly_smiling_face:

Tklinkt wel beetje onlogisch :stuck_out_tongue: miss toch maar 2 accounts dan.
Voor de mensen die denkt waar gaat dit over…
Tips die u geeft zijn voor mijn zusje :slightly_smiling_face:

Bekijk wat foto’s op het internet, en doe daar inspiratie op. Let op details: lachen de mensen, lachen ze juist niet, kijken ze omhoog, recht in de kamer of omlaag? Etc.

Ik denk dat je wel aanwijzingen krijgt van de fotograaf? Ik had vorige week voor het eerst een fotoshoot en alles werd voorgezegd door de fotograaf :slightly_smiling_face: Maar mijn shoot duurde geen kwartier, maar 2 uur

Je krijgt vaak wel aanwijzingen van de fotograaf. Wat handig is voor jezelf is ‘je beste kant’ te vinden. Maak foto’s van jezelf en zoek wat mooi is in je gezicht, en oefen wat leuke poses in de spiegel.