kluisjes doorzoeken

hee,
vandaag zijn bij ons op school alle kluisjes doorzocht door de politie. Ik wou even weten wat jullie hier van vinden en of dat ook bij jullie op school gebeurd?
Persoonlijk vond ik het een beetje vervelend want ik kon niet in mijn kluisje ook lieten ze het niet echt netjes achter.

Ik vind dat dat sws mag. Zij doen dat niet zonder reden, heb je de reden niet gehoord? Daar heb je recht op. Het zijn immers persoonlijke spullen wat ze doorzoeken. Wat ik niet zo netjes vind is dat ze de kluisjes rommelig achter lieten…

Dat gebeurde bij ons ook regelmatig. voor drugs, vuurwerk, verboden middellen/wapens.

Aan de ene kant wel goed vind ik.
aan de andere kant inbreuk op je privancy.
dusja

Deden ze toen ik nog op school zat ook, Ik geef er niks om heb niks te verbergen dus ze doen maar.

heel erg vond ik ook weer niet want ik had niks bijzonders in mijn kluisje maar bij vriendinnen van mij lieten ze de portemonee open staan en alles hing er half uit.

Nou ik zit al 5 jaar op mijn school en onze kluisjes zijn nooit onderzocht.

Als het zou gebeuren, boeit het me niet echt. Ik heb er toch bijna niks in zitten, behalve sos doosje. Met tampons en deo en shit :stuck_out_tongue:

bij ons gebeurd het ook, en aan de ene kant vind ik het inbreuk op m’n privacy, maar aan de andere kant begrijp ik dat ze het doen. maar bij ons gebeurd het door de leraren/congierges zelf, na schooltijd volgens mij.
en bij ons laten ze het wel netjes achter!

Haha nou mijn kluis willen ze niet onderzoeken
ik vind het heel raar dat ze dat doen…

Ze doen maar, het enige wat ze aantreffen zijn boeken en me jas.

bij ons niet. maar ik denk dat ze je niet hebben ingelicht. want anders gaan mensen die juist drugs ofzo hebben. de drugs verbergen denk ik, en dan heeft het ook geen nut. maarja ik weetniet,

wat toevallig! bij mij op school was dat ook al!

goh, misschien omdat we op dezelfde school zitten. je weet al wat ik ervan vind :’) xx

mij maakt het niet uit, ze vinden alleen maar boeken en me jas maar als je er persoonlijke dingen in hebt dat is dat eigelijk gwn inbraak op je privacy

Yes darling xD

Gebeurd bij mij ook, alleen dan steekproefgewijs. En ik kan mn kluisje gewoon gebruiken, ook merk ik er eigenlijk niks van.
Vind dat ze dat recht wel hebben.

gelukkig dat ze die 2 kilo cocaïne over het hoofd hebben gezien… :cold_sweat:

grapje, maar het waren er wel veeel! echt iets van 20 ofzo. & omroep brabant was ook aan het filmen :grin:

die Franse uitwisselingsstudenten dachten geloof ik dat ze in een ghetto school in amerika waren beland hé hah.

hahaha zijn ze toch ook? nee grapje XD

ik vind t wel kunnen hoor, tis de politie & die weten toch ook niet dat het jouw kluisje is.
en wat zou er allemaal in je kluisje kunnen wat niemand mag weten? dat zijn volgens mij alleen die illegale dingen zoals drugs enz & daar zoeken ze juist naar. xd

Ze doen het niet zomaar en ik heb toch niks te verbergen. Wel stom dat ze de kluisjes zo rommelig achterlaten…

Condooms in je kluisje ofzow gaan ze echt niet aan de leraren of je ouders vertellen ofzow :stuck_out_tongue: LOLZ maarja aan de ene kant vink ook niet zow fijn maar aan de andere kant als er een maniak met een pistool rond loopt die iedereen overhoop wil knallen dan is et wel zo fijn dat er gecontroleerd word en niet achteraf gezeikt word: Ze hebben er nix aan gedaan.

BTW offtopic vandaag was er een schietpartij op het nieuws in duitsland met 16 of 17 doden :S nou dan geef ik ze iig wel toestemming om te controleren hoowr!

Bij ons wordt dat niet gedaan, maar als het wel werd gedaan zou ik het wel snappen. En bij mij vinden ze toch alleen mijn gymschoenen, jas en boeken, maar ik snap wel dat als je er persoonlijke dingen inzitten dat je dat niet zo fijn vind.