Kluisjes-boy

Het is nu drie keer gebeurd dat wanneer ik naar mijn kluisje ga er een jongen (van twee kluisjes onder me) staat te wachten. Toen ik dat zag schoof ik mn tas aan de kant zodat hij erbij kon. Hij lachtte toen naar me terwijl hij me aankeek. Ik lachte vriendelijk terug.

Vandaag dacht ik hem in de mediatheek te zien en hij keek me aan. Ik keek ook naar hem en keek daarna snel terug. Alleen ik weet niet 100% zeker of hij het wel was. Ik heb mn god geen idee hoe hij er ookal weer uit zag ookal was het gister dat hij zo lachtte enzo.

Ik zou hem graag willen leren kennen. Maar het enige dat ik van hem weet ik welk kluisje hij heeft…

Begin een gesprek, praat met hem. Hierdoor leer je hem beter kennen :wink:

Je zou bijvoorbeeld het bij de kluisjes kunnen hebben over irritaties die je daar hebt, of over iets gemeenschappelijks dat jullie hebben (zelfde soort tas, toevallig zelfde kleur t-shirt aan. Of over de lessen die jullie hebben, je bent immers bij je kluisje om je boeken te verwisselen.). :slightly_smiling_face:

inderdaad wat hierboven gezegd wordt. houd ons op de hoogte! :upside_down_face:

haal de romanticus in je naar boven en stop een briefje in zijn kluisje :slightly_smiling_face:

Wat een goede tips!

Is het niet raar? Want ik ken hem natuurlijk niet en ik weet serieus eigenlijk niet hoe hij er ookal weer uitzag maar hij lijkt me echt super aardig. Alleen niet dat ik dalijk voor gek sta in de school ofzo. Dat ik een briefje heb geschreven.

ik zou niet meteen een briefje schrijven. probeer eerst met hem een praatje aan te gaan, dan gebeurt het vanzelf wel :slightly_smiling_face:

Oohh oké!