Kluisje

heey,

ff een vraagje:
hebben jullie ook kluisjes op school?
& mogen jullie die vanbinnen pimpen?/

x’

(even voor de duidelijkheid: met pimpen bedoel ik gewoon een foto aan de binnenkant plakken)

Ja en nee.

Waarom zou je je kluisje willen pimpen? :’)

Ik heb een kluisje. Maar gebruik hem echt alleen maar voor m’n jas en soms als ik m’n laptop mee heb, stop ik die erin.

Maar pimpen doen ze alleen in Amerika :confused:

Gewoon leuk :’)

Ja, die hebben we.
Of je ze mag pimpen weet ik niet, maar aan het einde van het jaar maken ze ze schoon, dus ik neem aan dat alle troep er dan uit moet zijn.
Het leek me in de brugklas soms nog wel leuk, omdat je het ook in films zag enzo :’)
Maar helleu, een kluisje is voor je boeken, niet voor roze gordijntjes en spiegels of wat je er ook mee wou doen.

Ja, maar gewoon een foto aan de binnenkant plakken ofzo

Pimpen als in verven en doen mocht niet, maar je mag dat ding gewoon vol hangen met posters, plaatjes en weet ik veel wat.

Mijn kluisje zit op zo’n kindermishandelende hoogte (en daarmee bedoel ik extreem laag) dat ik al blij ben als ik m’n boeken er in heb gegooid, dus dan zou ik geen tijd hebben om naar een foto te kijken :’)
Je rooster opplakken kan wel handig zijn, though. Hoewel dat niet echt onder ‘pimpen’ valt, ghehe.

Ja en ja, alleen de buitenkant niet maar dat is logisch, want de school moet wel een uniform uiterlijk blijven houden. De binnenkant wordt zo vaak versierd met foto’s en magneetjes en roosters (wat aan te bevelen is.)

Ja, we hebben kluisjes. :’)
En je mag er best een foto\spiegel oid inplakken, als het maar aan 't eind van 't schooljaar eruit is.

Je kan toch gewoon met plakband of magneten foto’s/ je rooster/ whatever je wilt dingen vastzetten. Dat kan je er ook gewoon weer of halen, dus moet kunnen toch?
Ik heb iig een kluisje (helemaal op de grond :frowning_face: ) en heb alleen m’n rooster erin hangen.

mijn vriendinnen hebben er ooit wat ingeschreven met watervaste stift dus dat staat er in en me rooster hangt er met een magneetje in.

ja,
en ja, je mag ze wel pimpen, maar wanneer je van school af gaat ( dus in 5 havo of 6 vwo ) moet je locker gewoon weer zijn zoals ie aan het begin eruit zag.

wij hebben wel een kluisje, als ik die wil pimpen doe ik dat gewoon:P

Ik pimp ze niet. Waarom zou ik.

Ja en ja, maar dat doet niemand, want dat slaat nergens op :’)