Kloteklas... Veranderen vn school?

Hoi,kben een meisje vn belgie en heb jullie hulp nodig.
Kzit in het 3e middelbaar(ben 14j)en wordt gepest.
Tis vanaf het 1e middelbaar aan de gang.
Kben nogal verlegen ma vond hun wel tof dus kvroeg om eens mee te gaan(ze adden byna gans de klas uitgenodigd om eens weg te gaan.
Toen zeiden ze tegen mij dat het ni doorging(zogezegd) maar vn vriende hoorde ik dat ze gewoon ni woude da ik erbij was.Sindsien viel het me vaker op dat ze gewoon roddelden over mij (kledy enz…) maar toch ging ik er altyd achter als een schoothondje.Kwas zo naief .ook al wist ik dat ze nadien gingen roddelen over mij.Kwilde zo graag erbij horen.Een keer ben ik in tranen uitgebarste omdat ze gewoon zate te roddele waar ik by zat.Toen dede ze plots vriendelijk ma niet vr lang.In het 2de zat ik nog altyd bijdezelfde en er kwam nog een grotere trut bij(ze was een jaar ouder,dus voelde zich heel wat)die populaire meide kwame er na een tydje goe met overeen en de jongens ware nieuw en hadde al lang door dat ik niet zo goed in de groep lag en pesten me ook.(2andere vriendinne werde ook gepest)Dat was het ergste jaar.Ze scholden me uit als seut,trut,hoer…
Als ik jammer genoeg bij hen werd ingedeeld vr een werk dede ze zo vn:Ieuw!!! ni naast haar.Ze smete met spullen op ons,roepe ons soms na op straat,lachen je gewoon uit in je gezicht.Ik ben dan ook nogal verlege dus durfde nix te zeggen en deed of het me nix deed,ma s’ avonds huilde ik iedere avond en vroeg me vaak af:Waarom ik?
Nu zit in het derde middelbaar:Jammer genoeg nog steeds bij dezelfde meide als in het 1e en 2de en ze gedragen zich nog altyd zo.

Als ik nr school moet ik altyd voorbij hun passeren en hoor ik ze roepe:Sexy kledij of ieuw die botten(Egt om me mij te lachen)Kheb hen nix verkeerd gedaan.Kdoe altyd vriendelijk tege hen ook al haat ik hen echt ma ik kan het gewn niet meer aan,ook al zitte er nu leuke mense in myn klas waar ik overeen mee kom toch voel ik me altyd onzeker in die klas.de kans is groot dat ik er volgend jaar ok bijzit.Dat wil ik niet.
Kwil egt weg vn daar.Hoe vertel ik aan myn ouders dat ik vn school wil verandere,2dage vr et school begint.
Please,help mij.
xxxx

als je van school veranderd, gebeurt het vast weer, je moet leren dat je niet over je heen laat lopen.

Negeren + niks van aantrekken & al helemaal neit aardig doen omg…

pff ze zijn je niet waard, negeren en helemaal niet aardig doen. volgend jaar heb je toch een profiel? en je kan het ook tegen je mentor zeggen, mischien mag je naar een andere klas.

& op je profiel staat dat dit je favo shops zijn:
H&M
CoolCat
Pimkie
Claire’s
New Look
The Sting
New Yorker
Vero Moda

Nou Ik vind dat die winkels zegmaar idd sletterige kleding verkoopt.
Dat is mijn mening…:S sorry voor de mensen die het geweldig vinden.
Geen wonder dat die meisjes je dan uitschelden voor slet …
Maar verder, als je zoo wanhopig bent gwoon eeen nieuwe start maken op een nieuwe school & dan maar hopen dat je ze daar niet over je heen laat lopen…
(sorry als ik bot ben xD) succes :wink:

xx

Sorry, maar vind je dat die winkels sletterige kleren verkopen? Wat is dat nou voor iets raars?

sorry maar waar slaat dit op? je suggereert nu dat je haar er sletterig uit vind zien. hoe kan jij dat nou weten? ik denk niet dat ze halfnaakt door school loopt als ze zo onzeker is, dus dat ‘‘sletterige’’ zal wel meevallen.
doe-niet-zo-oppervlakkig.

nouja dat laatste is wel bot hoor maar ik denk nhii da het slecht bedoeld is maar ik bedoel pimkie , new yorker & h&m hebben ze ook heel erg mooiie kleren die niet hoerig zijn , Het licht gwn van je stijl af als jij nou een super kort rokje aan doet okee …

HAAHAHAHA ik weet niet wat voorn kleren jij daar koopt, maar het is dus helemaal niet sletterig, en mischien zijn er sommige lage dingen in maar wie zegt dat zij die koopt echt… :expressionless: volgens mij ben jij zo’n persoon die haar uitlachen enzo je bent echt zielig, als je zo gaat doen zeg dat helemaal niks

& je kan vragen of je in een andere klas mag, en anders gewoon naar je mentor gaan die zegt er iets van en dan als ze t nog een keer doen gewoon weer gaan, dan krijgen ze straf en durven ze took niet meer zo gauw

HAHAHA xstarr, even serieus, dat slaat dus echt helemaal NERGENS op ik moet hier best wel om lachen. Wat je nu dus zegt is je gaat naar
CoolCat
Pimkie
Claire’s
New Look
The Sting
New Yorker
Vero Moda, dus geen wonder dat die meisjes je dan uitschelden voor slet.
wtf?(A). echt wat een ónzin, denk je dat nou echt of…? ZO SIMPEL ben jij?(A) schattig sorry. kan me bijna niet voorstellen dat je zo oppervlakkig en eenvoudig van geest bent. Maar oke, niet dat dát me wat kan schelen,
maar het is gemeen om te zeggen, omdat je de pesters dan gelijk geeft en je valt haar nu evenveel aan als zij. Je helpt niet echt mee, en ze had je mening niet eens gevráagd over dat punt. Ze vroeg alleen hoe ze aan haar ouders moest duidelijk maken dat het belanrgijk voor haar was om van school te veranderen.

snap je?

Ik vond mij klas ook niet echt leuk terwijl ze wel aardig deden en toen ben ik overgeplaatst naar een andere klas waar ik bij mijn vriendinnen in de klas zit ! Je hoeft niet gelijk van school te veranderen je kan ook naar een andere klas !! suc6 !! En je moet over je heen laten lopen want dan heeft van school veranderen geen zin !!

maar oke ff terug naar lotjeuh, weten je ouders dat je zo gepest wordt?
dan moet je het hen nog eens zeggen en vertellen dat je zo niet naar shcool kunt gaan. Dat je veeel beter af bent op een andere school, etc.
Maar als het niet lukt en je moet in die klas blijven… nou, wat ik zou doen is nogal van je af laten druipen dat je echt voor geen meter snapt waarom die meisjes zo doen, en nogal droog je minachting laten zien. Wat een krengen, hebben jullie niets beters te doen, of moeten jullie echt je zelfvertrouwen halen uit met zijn allen 1 meisje af te kraken?
Als ze beginnen te gooien met dingen moet jij ff zeggen stelletje kleuters, DOE FF NORMAAL… :O. gaan ze vast lachen, en dan zeg je als jullie dit grappig vinden is er toch wat mis met jullie, echt, vette lol… En als je ze hoort roddelen over jou negeren, of hen aan gaan staren met een opgetrokken wenkbrauw, luisteren naar wat ze zeggen en bedenken hoe zielig ze zijn en als ze stoppen met praten omdat jij naar hen kijkt, lachen en zeggen ik vind jullie zo stoer:). ga eendjes voeren… en weglopen. Als het erger wordt ff doorbijten, negeren, en diep zuchten elke keer en proberen door te gaan met waar je mee bezig bent, en hen echt vermoeiend behandelen als een irritant klein zusje waarvan jij veel volwassener bent.

eigelijk lijkt het me ook wel leuk om tegen 1 van hen, als ze bezig zijn over jou, te zeggen kom is? dat die dan komt voor je staan, en haar dan een bitchslap geeft en zegt wees.-is.-stil. is ze vast helemaal in shock.
maar oke, beter niet doen.

Is er trouwens kans dat ze je na school in elkaar slaan of gaan stalken ofzo? Dan kan je dit beter allemaal even ook niet doen, maar dan moet je wel aan de school zeggen dat je je bedreigt voelt en dat je geterorriseerd wordt.

btw, ik ben ook heel verlegen… dus je hoeft hier echt niet stoer voor te zijn

Als eerst wil ik even zeggen dat ik vind het een beetje raar dat een paar meisjes in dit topic zeggen dat je het moet negeren. Dat is gewoon makkelijk praten. Misschien moet je met je mentor gaan praten & vragen als je bijvoorbeeld 1 dag ziek bent ofzo, dat ze dan een hartig woordje met al je klasgenoten kan spreken ofzo? Misschien dat ze dan spijt hebben? - of, ik weet niet of jullie nog spreekbeurten houden, maar je kan misschien wel een spreekbeurt houden over ‘pesten’ ( Misschien kan je er bijvertellen waarom je het over dat onderwerp houdt).
En anders denk ik echt dat je naar een andere school moet gaan ofzo?
ik hoop dat dit helpt, liefs!

x

Kheb vorig ook al naar 1 leraar geweest.Er is nix veranderd en dit jaar ook al eens.Ze laten ze gewoon ongestraft verder doen …

en ook heb ik met hun ook al gepraat,ze doen gewoon verder.

Niks van Aantrekken … En probeer je eigen Groepje te Beginnen, als de mensen die je Pesten Zien dat je ook lol kan hebben zonder “populair” te zijn, weten ze ook niet meer hoe ze moeten reageren ^_ ^

Hélemaal mee eens. Als je niks aardigs te zeggen hebt, kun je beter je mond houden.

En ik ben het met de meiden eens die zeggen dat je voor jezelf op moet komen, weet je, zie het zo: je leeft maar 1x, dat ga je toch niet verpesten door mensen over je heen te laten lopen? Zorg voor jezelf! “Look after number one” zoals ze zeggen.

Kijk, hoe meer jij aardiger tegen hun gaat doen hoe leuker ze het gaan vinden. Strax vinden ze het zo leuk dat je zelfs dingen voor ze moet doen. Zoals stelen. En dan wil je er perse bij horen en toch doe je het. Maar het gevolg is dus wel dat je opgepakt kan worden maar niet ZIJ.
Dus probeer samen met iemand naar een oplossing te zoeken, zoang dat er geen oplossing is negeer je ze. :slightly_smiling_face:

Waar haal jij je kleding dan? Bij de wibra ofzo?

Ik had dat eerst ook in de 1e… vertrouw me ik had zowat iedereen tegen me… en dat deed echt pijn je moet echt je boost gaan upgraden… als je zelfvertrouwder over kom denke ze OOW SHIT met haar moet je niet sollen… gewoon van je afbijten als ze zeggen ieuw moet je zeggen heb je je eige weleens niet gezien? Dan zge je helemaal IEUW … gewoon harder worden laten zien wat je in je mars hebt :slightly_smiling_face: ik word nog steeds geziek maar het helpt wel voor een deel! :grinning: