uhm ja eergister heb ik zeg maar geneukt en die jongen ken ik al een jaar maar we hebben nooit een relatie gehad en nu voel ik me echt naar de klote. We zien elkaar misschien 1 keer in de 2 weken en ik laat hem telkens merken dat ik hem mis of dat ik hem wil zien en dan zegt hij iedere keer: ja ik mis jou ook maar heb het de laatste tijd erg druk enzo. Laatst vroeg hij rond 8 uur of ik langs wou komen maar ik kon maar tot 10 uur, toen zei hij: dat heeft toch weinig zin want dan hebben we maar anderhalf uur. Maar als je iemand echt leuk vind dan is een uur toch ook goed genoeg. Nu was ik gister op msn en zegt ie helemaal niks daarom heb ik ook niet met m gepraat.
Ik voel me nu zo ontzettend kut omdat ik hem echt leuk vind en misschien wel beetje van hem hou en hij behandeld me gewoon als een hond. Maar ik geloof nog steeds dat het iets kan worden.
Hoe kan ik in godsnaam over hem heenkomen want iedere keer als hij contact zoekt kom ik achter hem aanrennen. Alsjeblieft iemand overtuig me dat dit gewoon niet goed zit. (oke dit was echt heel hopeloos maar het moet er gewoon even uit)