klootzak

uhm ja eergister heb ik zeg maar geneukt en die jongen ken ik al een jaar maar we hebben nooit een relatie gehad en nu voel ik me echt naar de klote. We zien elkaar misschien 1 keer in de 2 weken en ik laat hem telkens merken dat ik hem mis of dat ik hem wil zien en dan zegt hij iedere keer: ja ik mis jou ook maar heb het de laatste tijd erg druk enzo. Laatst vroeg hij rond 8 uur of ik langs wou komen maar ik kon maar tot 10 uur, toen zei hij: dat heeft toch weinig zin want dan hebben we maar anderhalf uur. Maar als je iemand echt leuk vind dan is een uur toch ook goed genoeg. Nu was ik gister op msn en zegt ie helemaal niks daarom heb ik ook niet met m gepraat.

Ik voel me nu zo ontzettend kut omdat ik hem echt leuk vind en misschien wel beetje van hem hou en hij behandeld me gewoon als een hond. Maar ik geloof nog steeds dat het iets kan worden.
Hoe kan ik in godsnaam over hem heenkomen want iedere keer als hij contact zoekt kom ik achter hem aanrennen. Alsjeblieft iemand overtuig me dat dit gewoon niet goed zit. (oke dit was echt heel hopeloos maar het moet er gewoon even uit)

Block hem een keer zodat hij je niet kan bereiken. Dan kun jij ook niet op hem ingaan en dan zul je, zoals jij zelf zegt, ook niet achter hem aanrennen. Probeer dat eens. Hij gebruikt je gewoon.

Succes!

JOUW GEBRUIKERS NAAM. OJSNAJDNAD.

Maar je moet leuke dingen gaan doen met vriendinnen, uit gaan, filmpje pakken etc. Veel afleiding zoeken, en hem overal van verwijderen. Dat helpt het beste, want dit is inderdaad echt niet oké…

niet of droog reageren op hem, zodat hij geen reden meer heeft om met je verder te praten of contact te zoeken. proberen te vergeten die jongen, hij klinkt vreselijk.

ik zou hem niet eens kans geven,om nog contact op te zoeken.
ik zou afstand van hem doen,en hem vooral laten negeren.
z’n jongen is het gewoon niet waard
jij verdient echt veel beteren.
succes

Ik vind niet dat iemand je als een hond behandeld als diegene het druk heeft. Ik ga ook niet voor een uurtje met iemand afspreken, zelfs niet met mijn vriend.

Jij ‘neukt’ blijkbaar met hem zonder dat je een relatie met hem hebt. Denk je dan niet dat je de verkeerde signalen geeft? Ik vind het een beetje je eigen schuld.

Wat zie je in hem? Hij gebruikt jou gewoon. Misschien ben jij meer zijn soort van seksbuddy. Stop er gewoon mee.

Jongens zien de meiden waar ze moeite voor moeten doen eerder als blijvertjes dan meiden waar ze dat niet voor hoeven te doen. Je hebt dus eigenlijk gewoon al het verkeerde signaal afgegeven.

oke, het feit dat je woorden gebruikt als ‘geneukt’ dat geeft mij echt een gevoel dat jij echt trashy bent.
Jij bent een lachertje voor die jongen. en meisje dat telkens als hij kan en wil de beentjes open doet en wel wil. Hij kan zijn kwakkie bij jou kwijt en hij hoeft zich nergens zorgen om te maken, geen verplichtingen als feestdagen bij schoonfamiliem, geen verplichte verjaardagen, geen gezeur dat ie zn vrienden af moet zeggen, geen gezeur dat ie te weinig aandacht heeft, geen gezeur dat ie niet mag gamen. ideaal toch?
Alleen de voordelen van een relatie en niet met de nadelen hoeven omgaan! dat wil iedereen wel. maar zo werkt het niet.
JIJ bent fout in deze zin omdat hij niks doet wat jij niet wilt, in tegendeel, jij doet alles wat HIJ wil. en je hebt volgens mij je ogen vol poep want je ziet niet dat jij hem hiermee geeft wat ie wilt en dat ie dus nooit echt verliefd op je zal worden. Vergeet hem en stop hiermee…

een beetje eigenwaarde en waardering voor jezelf zou je niet misstaan meid.

oke dat kan maar ik heb fucking een jaar alleen gezoend etc GEEN SEKS dat kwam pas na een jaar dus dan noem ik mezelf niet 1 of ander sletje of makkelijk ofzo en dan vind ik dit ook geen verkeerd signaal.
Dus uiteindelijk had ik net zo goed gelijk kunnen neuken was ik daar ook weer vanaf geweest :flushed:

Ik had dat ook met mijn vriend, maar uiteindelijk voor mezelf gekozen voordat we seks gingen hebben en eerlijk geweest dat ik genoeg had van de spelletjes, ik wilde een relatie en anders was geklooi ook over tussen ons. Toen hebben we wel verkering gekregen. Hij is niet de jongen zijn die opeens liefdesbetuigingen gaat brengen dus je kunt maar beter eerlijk zijn over je gevoelens.

meisje, let eens op je taalgebruik, dan kom je wat slimmer over…
Anyway… je bent wel makkelijk als je seks hebt zonder relatie.
zogaat het praatje ook onder jongens hoor. denk jij dat die vrienden van je ‘fuckbuddy’ dit niet weten? dat jij seks hebt met hem zonder relatie. als hij klaar met je is nemen zijn vrienden contact met je op en word je verliefd op hen en doe je hetzelfde.

Je moet nooit seks hebben met een jongen waar je geen relatie mee hebt, als je je niet ‘gebruikt’ wil voelen. sommige mensen hebben daar geen enkel probleem mee en die doen het ook puur voor de fun en de behoefte… maar als je echt gevoelens hebt is dit gewoon dom.

Ik maak me totaal niet druk over mijn reputatie maar jouw reactie vind ik persoonlijk wel erg extreem volgens mij ben je katholiek ofzo, maar dankjewel want nu voel ik me echt niet veel beter

He’s not that into you?

Liever ‘trashy’ taal gebruiken dan volledig onbeschoft zijn. Ga je mond wassen.

gaaaaaaaaaaaaadver jij bent zelf dom. iel.

ot; ik zou hem gewoon duidelijk maken dat je wat meer duidelijkheid wilt.
Zeg dat je of een relatie wilt of niks, dan kan hij de keuze maken!

Ik zou inderdaad duidelijker proberen te zijn. Ik denk dat je door een jaar lang vaak met hem te zoenen (en nu dus ook seks met hem te hebben) zonder een relatie te beginnen hem het idee hebt gegeven dat je daar geen behoefte aan hebt.
En als hij geen relatie wilt, zou ik het contact verder verbreken.

Laat hem duidelijk weten wat je voelt/vind, en idd, zeg wat je wil. Het is niet zo makkelijk om zo’n gesprek te beginnen maar het kan beter gedaan zijn voordat je jezelf nog meer gaat kwellen met al die gedachtes.

edit; Is het nou voelt of voeld, mijn taalgevoel zegt voelt haha.

Het is voelt, haha.

:grinning_face_with_smiling_eyes: