Kloofjes

Ik heb een probleem en kan niet op internet vinden wat het is…

Op mijn schaamlippen komen telkens kloofjes. Ik heb verder nauwelijks afscheiding (ook geen vreemde geuren o.i.d.) dus dan zal het geen candida schimmel zijn denk ik. Ik draag al een hele tijd geen strings meer en gebruik nauwelijks maandverband.
Eerst dacht ik dat de kloofjes misschien zouden verdwijnen als ik geen seks zou hebben, maar volgens mij gaan de kloofjes juist telkens weg als ik seks heb gehad :blush:

Wat kan het zijn?
Zou uierzalf of sudocreme ofzo helpen?

Sudocreme helpt altijd heel goed, smeren we als verpleegkundige ook in het ziekenhuis op kloofjes

Hoort het niet zo?

Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat kloofjes zijn, wat een verschrikkelijk woord. O_O

Het lijken een soort scheurtjes in de huid. Het bloedt niet echt, maar de huid is wel kapot.

Kun je dat daar veilig gebruiken?
I.v.m. de zuurgraad enzo…

Is één van de twee neutraler? Parfum en dergelijke zal niet goed zijn voor het natuurlijk milieu daar beneden

Nogmaals mijn vraag.
Is sudocreme of uierzalf veilig om te gebruiken?

als ze het in het ziekenhuis zelfs gebruiken zal het wel veilig zijn. en sudocreme is eigenlijk voor babies toch? xD dus dan zal het wel super zacht zijn en voor de gevoelige huid alles, ik zou het gewoon doen.

Sudocreme kan je prima daarvoor gebruiken hoor! Ik zou dat eerst uitproberen, waarschijnlijk is je huid gewoon heel droog? Na de seks (of naja tijdens) wordt het natuurlijk erg vochtig waardoor je ook het idee hebt dat het beter is/aanvoelt? Zelfde principe om je lippen te likken als ze droog worden, al wordt het naderhand alleen maar erger daardoor haha.

O oke, ja ik twijfelde of het de zuurgraad zou aantasten. Dan ga ik dat halen :slightly_smiling_face:

Na seks is de roodheid en jeuk ook echt weg en ziet het eruit alsof er niks aan de hand is :stuck_out_tongue: Heel apart.