Klok een uur terug zetten!

vanacht wordt de klok een uur terruggezet.
Ik heb niks te doen dus zeg ik het maar even :stuck_out_tongue:
Ik denk dat velen het vergeten namelijk

Haha jaa ik had het vanmiddag al gezien op startpagina =] Lekker uurtje langer slapen toch? Maar wel weer heel donker als ik naar school fiets <_<

Mja, ik had het nog niet in het nieuws gezien en in de krant gelezen en van niemand gehoord…

*sarcasme wat houd ik er toch van*

Pfff dan is het weer donker als ik naar school fiets… Dan moet ik dus weer de alternatieve routes nemen om geen politie tegen te komen (mijn licht doet het nooit xD)

Lijkt mij best grappig als iemand dat vergeet en dan veel te vroeg op school komt ofzo xD

hehe, ik wist ook niet precies wanneer…

Lekker een uurtje extra, kan 'k wel gebruiken:D

echt waar nu al x] zo de tijd gaat snel voorbij

echt he !
dat heb ik nou ook altijd !!

fijn:D, maandag eigleijk ook een uurtje uitslapen,:smiley: want dan ben ik er tog nog neit aan gewend:P

Fijn een uurtje langer slapen :slightly_smiling_face:

Haha, wij zijn altijd met een grote groep als we naar school fietsen, en toen gingen ook door van die kleine wegjes, en toen kwamen we de politie ons ook tegen, en toen dachten die dat we aan bendevorming deden XD

Oeh dat was ik vergeten dank je :slightly_smiling_face:

Dat wist ik nog helemaal niet…
maar lekker een uurje langer slapen! :slightly_smiling_face:

mwuahuah ik dacht er net nog aan :wink:

Heaaahá
Koomt echt goed uit waaantt ik moet morgen vroeg op dus ff wat meer slaap. Maar je word er wel doodmeegegooid op tv dus. nja iig Trusteen

:couplekiss_man_woman:

Emmh. het is nu 's morgens juist lichter, toch?

Nu ik aan dit bericht begin is het 10:53 uur. Als er geen wintertijd in was gegaan zou het al 11:53 uur zijn.
Vanmorgen om 7:00 uur, zou het zonder wintertijd 8:00 uur zijn, en dus lichter!
Of ben ik nu heel dom bezig?

Volgens mij ook ja… had ik gister nog een discussie om met mn vader… want zeg maar 8 uur is t nog donker en 9 uur licht… maar omdat de klok een uur achteruit gaat is het eigenlijk om 7 uur donker en 8 uur licht :slightly_smiling_face:

Gister zat ik me toevallig nog af te vragen wanneer de klok achteruit ging :stuck_out_tongue: en die avond kwam het toevallig op tv!

nee het is juist donkerder ! :x) ik begrijp dat ook niethoor dat klok een uur terug zetten enz