Klitten

Ik krijg altijd snel klitten en knopen in mijn haar, vooral achterin, aan de binnenkant zegmaar :’)

Serums zijn niet te doen bij mij, ik krijg snel vet haar. Anti-klitsprays ken ik al. Ik weet ook dat je met een goede shampoo en conditioner moet wassen. Alleen welke? Ik ben niet rijk, dus te duur kan het niet zijn.

Verder nog ideeën? (:

baby olie?

Zulke dingen kan ik niet hebben, dan krijg ik snel vet haar. :frowning_face:

Wat voor soort haar heb je? :astonished:

Het is geen shampoo of conditioner, maar misschien moet je de Tangle Teezer proberen? Het is een kam en hij haalt alle klitten er heel gemakkelijk uit.

L’oreal en dan zo’n grote pot.
Als ik die in mijn haren masseer zijn alle klitten eruit. Even laten intrekken uit uitspoelen. Elke keer als ik dat doe ben ik nog steeds heel erg verbaasd hoe dat zo snel kan.
LETOP: De kapper zei tegen mij dat als je dat bij je hoofdhuid of daarom heen aanbrengt je supersnel vet haar krijgt, doe het dus alleen van je keel tot lager.
Serieus die zijn zo geweldig

Bedankt allemaal!

Ik heb lang steil haar.

Je krijgt vaker knopen en klitten als je veel gespleten haarpunten hebt, dus mss moet je je haar eens wat trimmen?

De Andrèlon Total care & repair - conditioner werkt voor mij perfect, sinds ik die gebruik heb ik nooit meer klitten. (:

Bedankt! (:

Nou ja, ik heb vorige maand mijn haar nog geknipt haha.

Up

Ik las kitten. Was me dat een teleurstelling.
Maar hier heb ik dus ook vaak last van, omdat ik heel veel haar heb. Je hebt vast ook dikkere haren? Ik heb nu de tangle teezer en daarmee kan ik makkelijk de klitten eruit kammen. Shampoo en conditioner heb ik van Bodysol, gekocht bij de apotheker…Is ietsjes duurder, maar ik heb geen last meer van klitten! Het zijn ook vrij grote flessen.