hey ik heb de hele tijd al heel erg last van klitten in mijn haar weet iemand een oplossing en een oorzaak
alvast bedankt
xxxxx
hey ik heb de hele tijd al heel erg last van klitten in mijn haar weet iemand een oplossing en een oorzaak
alvast bedankt
xxxxx
kammen
Anti-klit spray, werkt bij mij wel heel goed!
okey maar wat kan de oorzaak zijn?
Misschien komt het door het weer? Hoe lang heb je er al last van?
Gespleten haarpunten
Weetje wat echt goed helpt? zo’n beautypillow. Ik heb er eentje laatst bij mn kapster gekocht, mn haar klit zóveel minder! maarja ik weet dus niet of je ‘nachtroutine’ bij jou het probleem is, maar als het alleen na het slapen is zou ik dat is proberen.
Waarschijnlijk tijd om te knippen, ik heb nu ook erge klitten en ik weet dat ik dan mijn puntjes moet laten knippen.
Wat ik zelf veel doe, aangezien mijn haar veel klit als ik slaap, is voor het slapen mijn haar borstelen en er dan één of twee vlechten in maken. Hierdoor klit mijn haar in de nacht niet en heb je de volgende ochtend weinig werk aan je haar. Plus dat je ook nog eens leuke golfjes hebt
Daarnaast kun je door op tijd naar de kapper te gaan ook veel klitten voorkomen. Dode puntjes kunnen je haar namelijk ook laten klitten.
Is dat zo een van zijden?
Tangle Teezer helpt bij mij
Ja! ik gebruik hem voornamelijk voor m’n huid, want na het slapen had ik altijd heel erg last van rosacea, maar mn haar doet het ook goed! veel minder klitten, je hoeft het 's ochtends amper te kammen.