klikk maar =)

Heeyy,Let niet op mijn titel haha.Nou,omdat het nu winter is hebben jullie een leuke ‘winter’ style?.Zoja,wat is het dan?.K weet echt niet wat k moet aantrekken terwijl het winter is :pensive:.
Misschien dat jullie een foto laten zien?x

xoxo =)

HeeY =) ik trek meeStal gwn kleren aan in de wintur haaahhaha =) xoxo

Er is een herfst/winter inspiratie topic en een wat draag je vandaag topic, genoeg inspiratie lijkt me!

Zo, lekker duidelijke titel.

booksfromboxes Hahaha,jhaa eigenlijk wel!.Maar ik bedoel zo van leuke kleren voor winter snap je?.hihi

Italishh, Dank je wel voor 't tip =)!x

Marceline the Vampire QueenJhaa,hahaha let maar nii op me titel =)

Ook erg ABN allemaal!

Dit meen je toch niet serieus met zo’n titel, zulke tekst en zo’n profielnaam.

@boven,Ooh mag dat dan niet :pensive: en ik meen dit serieus,heb je problemen? xP.Let gwn ff op je zelf en niet op andere Plz

Titel moet duidelijk.

heeJj ja iicKuh d0ew gwn @ltijd een tru1 aAn iin duuH wiiNtuhR

Haha!

Doe zelf ff normaal. Je komt hier aanzetten met dit wazige topic waarvan je geen bal weet over het onderwerp wanneer je in de topiclijst kijkt. “klikk maar =)” Ziet er een beetje idioot uit. Dan klik je erop en kom je in dit topic, zie je een tekst staan dat je bijna niet kan lezen omdat het in één of andere debiele taal is geschreven, net als de titel. Waar het precies over gaat mag joost weten want wat is de specifieke relatie met fashion? Winter, ja wtf, winter wat? Ben preciezer. En dan hebben we het nog niet gehad over je naam, net zo idioot als de rest zelf.

Nii so lullig tegen haar doen meisjes plz, zy meend dit vast gwn goed toch? =) xoxo

Haha…

Haha +1

Ik heb broeken gezien met zo’n typisch winterprintje… dan gewoon met een basic trui en een gave ketting! Ook zijn mutsen helemaal hip! ik hoop dat jij er iets aan hebt!

Uggs zyn altyd stylevol x

http://csimg.koopkeus.nl/srv/NL/2902510215386/T/340x340/C/FFFFFF/url/ugg-australia-sheepskin-cuff.jpg
iik ben hier hlmaal fan vann :blush:
stylevol maar toch netjes =p
xoxo