Klierkoorts

Ik ben al sinds een paar weken echt enorm moe en ik heb ook vaak last van keelpijn. Ik ben tegenwoordig ook vaker ziek, ik had een zeer zware verkoudheid en een maagonsteking.
Zijn dit symptomen van klierkoorts? Iemand met ervaring?

Jezus, google even op Pfeiffer (dat is hetzelfde namelijk) en je weet het zo. Twijfels? Even langs de huisarts, kun je dezelfde dag of de dag erna bloed laten prikken en 2-3 dagen later weet je het.

Wat nou Jezus?
Weet zij veel dat Pfeiffer hetzelfde is.
.

De naam Pfeiffer wordt vaker gebruikt dan klierkoorts.
Sowieso, ik neem aan dat ze er al het een en ander over heeft gehoord, anders kom je niet op de term klierkoorts uit. Dat is namelijk meer de term die door artsen wordt gebruikt.

Verder bedoelde ik met ‘Jezus’, dat ze binnen 1 seconde via google de benodigde informatie heeft.
Namelijk:
Klierkoorts
Ongeveer 63.800 resultaten (0,20 seconden)

En ik vind het prima dat iemand vraagt over ervaringen met klierkoorts/Pfeiffer, maar iedereen weet dat je met google nu eenmaal een stuk verder komt én een hoop nutteloze topics voorkomt.

Amen.

Internet diagnoses zijn eh… Niet echt ideaal. Ga gewoon even langs de huisarts, voordat wikipedia je doet geloven dat je dood aan het gaan bent aan een zeldzame schildklierafwijking in je grote teen ofzo.

^^ + 1

dat is waar.