kleuteronderwijs

Ik ben ontzettend aan het twijfelen over mijn studierichting… Ik wil mij graag meer informeren daarom vroeg ik mij af of iemand hier studeert voor kleutonderwijs?

Kan deze mij iets meer vertellen (liefst uit belgie) qua werkjes, hoe alles ineenzit, moeilijkheidsgraad, vakken etc? Heb al veel gehoord dat het veeeeeel werk en tijd in beslag neemt en dat schrikt mij wat af…

Ik heb geen verstand over de opleiding, maar misschien naar een open dag gaan? Hier kun je studenten vragen wat hun van de opleiding vinden. En anders een meeloopdag, dan loop je een dag mee met een student.

De opendeurdagen zijn pas begin maart, en het begint al begin februari…Dus dat is te laat… En ik denk niet dat ze zoiets in België hebben…

Kun je niet gewoon in September beginnen dan? Of werkt dat niet zo in Belgie

Je kan in september of in februari starten. Maar ik wil niet nog een half jaar verliezen…

Je kan ook zegmaar via Volwassenonderwijs in die richting iets doen.
Hopelijk kan je in die richting ook iets zoeken.

Ik zou toch graag eerst een bachelor behalen dus toch eerst hogeschool verder doen…

kun je niet gewoon bij een school (voor kleuters en de opleidingsschool) binnenlopen en vragen of ze een keer tijd hebben om iets te vertellen.

Misschien kan je naar een school gaan en vragen of er iemand is waarmee je een keertje en dag mee kan lopen?

Kleuteronderwijs kan je niet eens studeren in Nederland :stuck_out_tongue: Je leert automatisch voor alle groepen kleuters en de groepen daarna. De hele basisschool dus.