kleurtjes nagellak voor de zomer..

Welke kleurtjes nagellak kopen jullie allemaal voor de zomer?
en welk merk?

x

meestal koop ik merken zoals loreal en rimmel enzo.
en drie echt goede mooie kleuren ofzo van chanel, dior enzo.

bruin, rood, donkerblauw en roze heb ik wel het meeste op.

Kleurrijk : geel , roos , oranje, groen , lichtblauw ,…
meestal van 2B , Essence of Yves Rocher.

Rood.

Lichte vrolijke kleurtjes, en soms ook nog met… glittertjes :guitar:
En ohja, het merk, dat maakt me niet zoveel uit, ik ben nogal een impuls koper, dus dat hangt van het moment af in welke winkel ik ben en welk lakje ik dan mooi vind :laughing:

ik wil sowieso nog wat pastelkleurtjes deze zomer. :grin: voor de rest niet te donkere kleuren.

Roze & Rood ^^

Licht oranje, Vel Rose, Licht Rose, Geel (als ik die kan vinden), Goud, Wit of Geen.
En de merk van Maybeline of Clairs of gewoon een die mooi en goed eruit ziet. :stuck_out_tongue:

[quote] [b] [message = 4981189, noline] xRKx schreef op 14 maart 2010 @ 09:03 [/ message]: [/ b]
[b] Licht oranje, Vel Rose, Licht Rose, Geel (als ik die kan vinden), Goud, Wit of Geen.
En de merk van Maybeline, Clairs of Rimmel of gewoon een mooi en goed eruit ziet. : P [/ b] [/ quote]

bij mij word tekst bewerkt raaar… wit van geen wat is dat en van sterven huhhh

eh ik koop niet speciaal voor de zomer nagellak, want alles wat ik in de winter draag draag ik ook in de zomer.

alle kleuren van de regenboog

Ligt eraan welke kleren ik aanheb :’)
Meestal koop ik ze van Wild&More.

Ik gebruik gewoon goedkope kleuren, met een base- en topcoat waar ik wel weer een prijsje neer voor wil tellen. Essence, marktlakjes… En base- topcoat is dan gewoon van L’oreal ofzo…

Als het echt heel erg warm is enzo, dan heb ik meestal geen nagellak op. En mn tenen heb ik eigenlijk altijd rood. :slightly_smiling_face:

De kleurtjes die ik op heb in de zomer zijn leuke pastelkleurtjes of fel neon. Pastelkleurtjes in de kleuren geel, groen, blauw, oranje, paars en roze. Neons in de kleur roze! Wit vind ik ook heel mooi voor in de zomer. Van China Glaze, GOSH, HEMA, Essence en 2B.

pastelkleuren en navy.

Rood, roze, blauw enzo :]

Deze kleuren vind ik zoo mooi:

http://i48.tinypic.com/2dc7n2a.jpg