kleurstof & iets bakken.

Hee =)

mijn tante had altijd kleurstof in allerlei kleurtjes om bijv. een groene cake te bakken spacecake xD en die blijft maar volhouden dat je dat in de supermarkt kan kopen.

maar ik heb het nog nooit in de supermarkt zien liggen :expressionless:
mijn vraag; waar kun je het dan wél kopen (niet online)

& morgen ga ik met een vriendin afspreken en dan gaan we iets bakken en filmpje kijken enzo. Dus als je een lekker bak idee of leuke film hebt; graag :grinning:

De toko ^^
In alle kleuren en smaken.

bij de bakker !!
gewoon even vragen !!

bedankt :grinning:

maar de toko? nog nooit van gehoord :’)
die heb je geloof ik niet in denbosch…

en hebben ze dat dan bij elke bakker? hoe duur is dat ongeveer?
dan ga ik daar maar langs haha =)

Toko is maleis voor winkel, vaak Indonesisch, Chinese winkel.
Kan je allerlei eten kopen en ook kleurstof. Het zit overal wel hoor dus ik denk ook wel bij jou in de buurt maar is het je misschien nog nooit opgevallen?

oja, zal vast wel zo’n winkeltje in de stad zitten dan.
ik kom alleen nooit verder dan het centrum en de kledingwinkels haha :’)

Hm dan maar naar de bakker he :smurf:

idd bij de toko.
Je kan ook zo’n cakemix kopen voor groene cake en roze cake. Maak zelf altijd de groene cake… heeerlijk :slightly_smiling_face:
en het kost niet veel werk zo’n pak. mja het is soms natuurlijk wel leuker als je het echt zelf kan maken.

Toko. Ik gebruik altijd blauw om gekleurde frosting te maken voor cupcakes. Echt, 1 druppel en het is knalblauw.

licht eraan welke supermarkt :wink:

Je kunt het bij de maison kelder ook kopen, daar heb ik het een keer gekocht toen ik cupcakes ging uitdelen in de klas XD. Maison kelder zit geloof ik overal in het land :grinning:

oh super,
dat wil ik ook.
maar deze winkels heb ik nergens in de buurt.
gewoon bij de bakker kan toch ook wel?

en bij de hoogvliet.

Ik ben vakkenvuller bij de albert heijn.
komt er zo een gastje naar me toe.
“Waar ligt de kleurstof?”
Ik had echt zoiets van, :face_with_raised_eyebrow: waar heeft ie het toch over :anguished:? ?! xd

Dat ligt bij ons gewoon in de super de boer hoor.
naast de taarten, puddings en muffins!

Ik heb het bij zo’n kook speciaalzaak gekocht.

Ik ben een keer naar de bakker gegaan en toen kreeg ik het gratis mee omdat ik toch niet veel nodig had!

toko, echt maar ¤1,50 per flesje ofzo :grinning: wij hebben alledrie de kleuren: rood, blauw, geel geloof ik. en met die flesjes kun je jaren doen aangezien 1 druppeltje al genoeg is.

omg ik zie net pas dat dit mijn topic is :cold_sweat:
maar ik heb het dus al tijdje geleden gevonden. zie bericht hierboven :wink:

die bakker is trouwens echt dom, we gingen bij ons in het dorp halen, hadden een klein bakje mee, en we kregen voor ¤1,50 echt maar EEN druppel :astonished: terwijl je bij de toko dus een heel flesje had…

in welk toko ?
ik woon in bladel noord-brabant
heb je ook zo iets in eindhoven??

Dit ga ik ook kopen :'3 Ik wil met kleurstof + voedsel experimenteren.

http://whi.s3.leg.entries.lg1x8.simplecdn.net/20080529074414.jpg

Blauwe rijst…