Kleurspoeling

Hai,
Ik heb zelf natuurlijk rood haar, en nu wil een graag een keer bruin haar. maar niet voor altijd natuurlijk. dus ik wil graag een kleurspoeling gebruiken, weet iemand een goed merk en ook 1 die ook normaal vervaagd naar de oude kleur?

(btw, tis niet zonde dat ik nu ineens andere kleur wil, ik wil gewoon een tijdje wat anders :grinning:)

je kan ook bij de kapper , :anguished:?

Die van L’Oreal, die is echt goed.

nog meer tips? :grinning:

:wink:

Ik heb ook L’Oreal gehad, zweer ik ook bij.

ik heb het een keer geprobeerd met iets van henna erin, maar dat is oranje uitgevallen. ik heb toen dus rond gelopen met willie-wortel-haar, een half jaar lang ofzoiets. dit zou ik dus niet doen! (met henna erin dan he)

Ik heb ook een keer L’Oreal gehad, die was erg fijn! Maar tegenwoordig doe ik het altijd bij de kapper, veel makkelijker en beter.

ik wil het ook bruin gaan verven (heb ook rood haar)
en ik denk dat ik het bij de kapper ga doen

Iemand zei dat die van de action goed waren x] Moet eerlijk zeggen dat ik wel meer mensen ken die haarverf van de action kopen en die hadden er ook geen problemen mee.

Ik wil die van de action ook proberen.

Neem niet die van Loreal! Die vervagen niet meer 100%!

Neem er iig geen die 28 wasbeurten houd, die zijn semi permanent. Neem er 1 die een keer of 10 wassen houdt. Die gaan er wel weer helemaal uit.

Als je helemaal je oude kleur terug wilt, moet je idd die van l’oréal niet nemen.

Maar welke van L’oreal nemen jullie dan?
En ik zit er over na te denken om die van de action te nemen.(Rubella High Gloss, die kost maar 3 euri haha, maar schijnt echt goed te werken!)

Hoelang blijft die van de action zitten dan? Ik zit ook te denken om me er een keer aan te wagen!

Ik gebruik Schwarskopf en die is echt goed ):
Na iets minder dan 28 wasbeurten (wat wel op de verpakking vermeld staat) is de kleur vervaagd en komt je eigen haarkleur weer naar boven.
Aan te raden dus!

blijft 24 dagen zitten! (semi-permanent)

Deze vervaagt honderd procent na een keer of 10

http://www.geda-drogist.nl/winkel/images/Guhl%20LCGelKl63.jpg