kleurspoeling, zo ja, welke?

hee meiden! ik ben best wel blij met mn haarkleur, maar ik wil eens wat anders (zoals ongeveer iedereen hier, haha :grinning_face_with_smiling_eyes:). nu wil ik mn haar verven, of ten minste, met kleurspoeling (hoe noem je dat? verven met kleurspoeling ofzo? xd).
nu vraag ik me af, vinden jullie dat ik donkerder of lichter moet? m’n haar is middenblond. of vinden jullie dat ik t juist niet moet verven? ik heb een soort van slag van mezelf, maar meestal stijl of krul ik het met mn stijltang.

http://i183.photobucket.com/albums/x237/Lilia9334/lilialightdark.jpg

dit is mijn natuurlijke haar, wel een heel klein beetje gekruld met de stijltang

http://i183.photobucket.com/albums/x237/Lilia9334/lilianew2.jpg

en dit is het gestijld

dus, wat vinden jullie? en welke kleurspoeling raden jullie aan? ik heb gehoord dat die van garnier goed is.

donkerder (A)

maar vind het zo ook leuk!

oh en sorry voor de 3de post haha

de kleurspoeling van de garnier had ik, maar die vond ik dus alles behalve fijn.
eerst komt de kleur totáál anders uit de kast, het verschilt altijd wel een beetje, maar dit was echt totáál anders.
en nu krijg ik het bijna helemaal niet meer eruit.

dus die raad ik je niet aan

Als ik jou was zou ik de middengoudblond van Guhl doen!
Heb bijna zelfde kleur als jou, en -voor zover ik dat kan zien- zelfde type haar.
En ik heb die ook gedaan, vooral eerste paar dagen is het superleuke kleur,
daarna wordt het wel snel lichter, maar hij is er ook binnen 8 x wassen uit.
Dan kan je allicht even kijken naar de kleur, wil je m er nog sneller uit omdat je het niet leuk vind,
gewoon met anti-roos shampoo wassen.

Maar denk dat die wel leuk staat bij je!

Met een kleurspoeling kan je enkel donkerder, lichter is dus geen optie.

Wees je er wel bewust van dat de kans bestaat dat het er niet helemaal uitwast. Bij die van l’oréal heb je dat vaak.

Als je zeker wil weten dat je een goede spoeling hebt, dus de juiste kleur en dat 'ie nog uitwasbaar is, zou ik naar de kapper gaan. Heb ik ook gedaan, was er heel tevreden over en nu is het weer mijn eigen kleur :slightly_smiling_face: En het kan inderdaad alleen donkerder, maar persoonlijk lijkt me dat ook mooier staan bij je.

ik vind het anders wel heel erg mooi zo!

oke, nou dan ga ik niet voor garnier of l’oreal in ieder geval, want ik wil t wel snel eruit kunnen hebben, als t niet staat. ik heb trouwens wel een koele huidondertoon, dus staat een warme haarkleur dan? en ik heb ook echt héél dik haar. haha ;p

Wat bedoel je met koele huidondertoon?
Ik denk dat een warme kleur je wel staat. :grinning:

nou ja, bij foundations enzo, heb ik een koelere ondertoon, dus roze, ipv van geel, dus ik weet niet of dat bij mn huid staat zeg maar ;p want ik draag wel bv veel goud, en dat vloekt ook niet met mn huid, als je t snapt :slightly_smiling_face:

Ik ga ook bruin gaan en ben nu dagcreme met een beetje zelfbruiner aan het smeren van Olaz (everyday sunshine). Dat valt wel aan te raden (:

oke, maar olaz is toch zeg maar voor een wat oudere huid? want ik ben pas 16 :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee, het is niet dat zwart doosje met die 7 op, goed rondkijken ik heb ook even moeten zoeken (:

Donkerder, nu heeft het zo’n geen kleur vind ik, het is net niet.

okee! maar ben jij dan ook best wel licht? want is t dan niet zo dat je gezicht dan veel donkerder uiteindelijk wordt dan je lichaam? en ik wil ook niet te donker, want ik heb vrij lichte wenkbrauwen, en ik teken ze wel een beetje bij, maar dat wil ik niet teveel zeg maar.

Haha, nee hoor, je moet gewoon stoppen als het nog naturel is en je hals meenemen. Ik ben zelf ook vrij licht maar heb wel donkere wenkbrauwen

oke, maar dan is de rest toch wel donkerder? en om mn hele lichaam dan met gewone zelfbruiner te zelfbruinen erbij is zoveel werk ;p

Iig niet de poly color van schwarzkopf. Ik had twee pakjes nodig voor dun nog niet eens schouderlang haar… En aangezien jij wel lang haar hebt zul je dan uhw 3 pakjes nodig hebben? Ben wel blij met de kleur…

laat het gewoon zo, meestal staat je eigen kleur het beste…
maar ik denk dat lichter en donkerder alebij wel goed staat :stuck_out_tongue_winking_eye:
maar brunettes do it better vind ik:D