kleurspoeling/verf? altijd uitgroei!?

Oke ik heb van mezelf donkerblond haar…
Ik wil supergraag bruin, want dat staat veel beter…
Ik heb ook al iets van 6 keer kleurspoeling gedaan… Maar in dit zonnige weer enzo, krijg ik zo weer mijn eigen haar kleur ( alleen in de uitgroei !)…
De kapper zei dat, als je alleen je uitgroei bruin verft met echte verf,
dat dit dan langer blijft enzo… Maar mijn tante zei juist: Als je je uitgroei bruin verft, en je haar groeit aan, krijg je toch altijd nog blonde uitgroei.
Dit is dus echt rot, ik wil bruin haar!
iemand tips?..

Ik heb met een spoeling ook uitgroei!
Zo belachelijk, niemand gelooft me. :frowning_face:

ja als je vaker kleurspoeling hebt gedaan… krijg je dus uitgroei van je eigen haarkleur… maar in derest van mijn haar gaat het er echt HEEL ERG langzaam uit.
dus zeg maar pas na 3 maanden is het weg… of langer.
maar ik weet dus niet hoe ik dit moet aanpakken:P

Ik heb van mezelf ook donkerblond haar en verf het al ong 2 jaar bruin. en ja, als je haar weer een stuk is gegroeid krijg je uitgroei ja, maar dan moet je het gewoon weer bijkleuren. Niet zo moeilijk, toch?

oke en als je dus je uitgroei bijvoorbeeld bruin kleurt met echte verf, na hoeveel tijd moet je bijkleuren?:slightly_smiling_face:

Als je uitgroei hinderlijk wordt. Verschilt per persoon, ik weet natuurlijk niet hoe snel jouw haar groeit.

oke, maar ik bedoel na hoeveel tijd zie je het echt goed de uitgroei?
en dit is gwn een vraag voor alle mensen:P
als ik het echt elke maand moet bijkleuren ga ik me geld er niet aan verspillen:(!

Ja dat zeg ik net, dat verschilt per persoon. En je hoeft ook echt niet bij 1 millimeter uitgroei al bij te kleuren. Ik doe het bij mijn haar om de 3 maanden? Maar dan is het ook echt wel nodig. Maar dat komt doordat het kleurverschil bij mijn haar niet heel erg opvalt. Als je bruin haar hebt en je verft het blond is natuurlijk een ander verhaal.

oke want ik heb donkerblond/lichtbruin, in de zomer gwn blonde uitgroei door de zon en van mezelf…
ik heb dus raar haar, van mijn uitgroei tot beneden:
eerst blond dan donkerblond dan weer blond XD
maarjaa thnx :grinning: ik denk dat ik het gwn bijkleur:)

Uitgroei krijg je altijd. Het enige wat je eraan kan doen is je haar steeds opnieuw verven.

Normaal gesproken moet je je haar elke 6 weken bijkleuren, aangezien je haar ongeveer een centimeter per maand groeit. En ook bij de meeste spoelingen telt dat.

Je krijgt altijd uitgroei, wat je ook gebruikt, want je verft je haar dat al is gegroeit maar wat nog gaat groeien is toch altijd je eigen kleur

Je krijgt gewoon altijd uitgroei. Dus, blijven verven, of je haar in je eigen kleur verven, dan heb je geen uitgroei meer.

ik ga het gewoon verven en bijkleuren
verf in mijn eigen haarkleur is geen optie uitgroei blijft altijd komen dan maar bijkleuren;)

duurt het echt drie maand eer de kleurspoeling er uit gaat?
Ik heb mijn haar nl. laten kleurspoelen in de hoop lichtbruin haar te krijgen.
Het is echter heel donker bruin geworden en ik ben hier niet echt blij mee :frowning_face:
de kapper had gezegd dat het een weekje zou duren eer het lichter werd, maar dat is dus niet het geval…

uhm…
toen ik voor het eerst, tenminste eerste 2 keren kleurspoeling deed
ging het gewoon uit mijn haar, eerst bij de uitgroei dan derest…
maar daarna deed ik het vaker, maar het blijft dus ook langer in je haar, behalfe bij de uitgroei:P
gebruik head&shoulders gaat sneller eruit;) elke dag haren wassen?

had ik ook was het echt te donker uit gevallen vond het echt kut, maar na paar keer wassen gaat het eruit en nu met dit zon komt je haarkleur sowieso sneller terug :stuck_out_tongue: