Kleurspoeling: van blond naar bruin

Heey,

ik wil graag van blond naar bruin gaan met kleurspoeling, het liefst gewoon zo eentje die je bij de kruidvat koopt. Ik heb nu middenblond haar, vergelijkbaar met de haarkleur van bijvoorbeeld Doutzen Kroes of Wendy van Dijk. Ik wil graag een beetje lichtbruin óf de haarkleur van Miley Cyrus.

Ik ben alleen heel bang dat het ineens oranje gaat uitvallen, of dat mijn haar er he-le-maal kapot van gaat. Ik heb al ge-googled maar kon niet de specifieke informatie vinden die ik zocht, dus hopelijk kunnen jullie me helpen.

Ik heb zelf ook mijn haar van blond naar bruin geverfd, je kunt het beste wel twee pakjes kopen, staat er ook op… had ik niet gedaan dus bij mij werd het heel licht… gewoon bij het kruidvat kopen, ik had er een van 28 wassingen… oranje uitvallen doet het geloof ik niet zo snel en je haar gaat er ook niet helemaal kapot van omdat het een kleurspoeling is, lijkt me veel minder erg dan permanent…

Dankjewel! Welk merk kleurspoeling had je gekocht?

het kan groen worden… zo van blond naar bruin

Serieus? Ai dat is minder.

Als het groen wordt moet je ketchup in je haar doen. Ze zeggen dat dat helpt.

Ik heb gisteren mn haar geverft met verf van de action! Niet groen of oranje geworden, van het merk Rubella en dan High Gloss Definition Colour de kleur 3.03 Glanzend Donkerbruin. (Het is niet echt donkerbruin geworden meer lichtbruin en het was maar 3 euro)

Ja het wordt eerder groen dan oranje… maar geloof dat dat niet snel gebeurd, ze zeggen dat het helpt om je haar eerst een beetje vet te laten worden en dan de verf erin te doen… ik had van schwarzkopf poly color

Oh bij mij is het trouwens ook niet groen geworden van die verf! wel licht uitgevallen maar dat komt dus omdat ik er maar een pakje in had gedaan…

Dankjewel voor de tips!

Dankjewel voor de tips!

Ben zelf ook van (donker)blond naar bruin gegaan, heb casting colors gebruikt van l’oreal. Geen problemen mee gehad achteraf.

Uhh ik zou eerder bang zijn voor groen dan voor oranje;) Succes:)

Ik heb afgelopen donderdag mijn donkerblonde haar gespoeld met de l’Oreal spoeling ‘Chocolate’ die er na 28 wassingen uit gaat. Het is heel mooi geworden vind ik zelf. Er zit een beetje een rode gloed over, maar dat vind ik wel mooi. Ben blij met een ander kleurtje, is een keer wat anders, ook al wel wat complimenten over gehad. Ik had maar 1 pakje nodig en heb lang krullend haar tot onder mijn BH. De prijs was geloof ik iets van ¤14 of 15. Ben er erg tevreden over! Succes.

Dankjewel voor je tip SNOOZEE, daar kan ik wel wat mee :grinning:

Bij kapperswinkels hebben ze goede kleurspoelingen. Bijvoorbeeld die van het merk swarchkopf IGORA. Gaat er na 25 wasbeurten uit en je hebt maar 1,5 % waterstofperoxide nodig. Ook krijg je bij kapperswinkels vaak goed advies over de kleur enz. Zo’n pakje kost ong 10 euro. Succes :wink:

een vriendin van mij had hetzelfde gedaan met een spoeling. die spoeling ging er alleen niet helemaal uit en nu is d’r haar een beetje geelachtig waar de spoeling gezeten heeft…

hey, ik heb dus hetzelfde probleem, maar hoe heet die van xJustsomeone van de kruidvat nou ? :grin: x

Chocolate viel heeel rood uit bij mij. Je kiest beter een tint zonder roodkleuren van dat merk.

Ik denk niet dat je bang hoeft te zijn dat je haar oranje/groen word als je haar gezond is en de instructies goed volgt. :wink: Mocht je het toch niet mooi vinden, is een kleurspoeling er met 3x keer wassen met Head&Shoulders uit.