Kleurspoeling en haarmasker

Hoi!
Ik had vrijdag een bruine kleurspoeling in mijn haar gedaan, was er heel blij mee, maar zaterdag heb ik het gewassen en een haarmakser ingedaan. Nu lijkt het al een stuk lichter! Het zou 28 wassingen houden, dus dat was niet de bedoeling, kan het door het haarmasker komen?

weet niet, zou kunnen.
ik weet wel dat het eruit gaat als je anti roos shampoo gebruikt.

zie dit maar als een up

Casting creme gloss van l’oréal?

Normaal gaan 28 wasbeurten er heel moeizaam uit, dus het zou mij sterk liggen dat het aan het masker ligt. Van welk merk is het?

Ja de casting creme gloss!

En van welk merk je haarmasker? Ik heb gehoord dat die van Syoss heel slecht zijn voor gekleurd haar.

Het kan er ook wel rapper uitgaan als je met heet water doucht.

Ik heb de care & repair van andrelon

Wat voor een soort bruin heb je gepakt?
Want er staat meestal zo’n omschrijving zeg maar, bijvoorbeeld: chocoladebruin.
Ben je in de zon geweest? - lijkt me niet met dit vieze weer,
maar dat maakt je haar ook lichter
xxx

Ice cappuchino haha… Het was echt heel erg mooi en nu is de onderkant lichter dan de bovenkant. Ik had eerst blond haar en af en toe zit er zo’n lichtere pluk tussen.

Maar het was dus bruin he?
Had je heel licht blond haar, of meer lichtbruin?
Want anders kan het al uitgroei zijn, maar dat lijkt me nogal snel! :open_mouth:

Nee joh heb lang haar haha, en alleen de onderste puntjes zijn blond, de bovenkant is juist het donkerst. Ik had gewoon blond haar, neigend naar donker blond.

Hmm… beetje vreemd dan.
Ik denk niet dat ik er zoveel verstand van heb, sorry!
Veel succes in ieder geval.
Beschouw dit als een upje

Haha dankjewel!
Als het er nog veel mee ruitgaat doe ik het wel overnieuw, maar nu durf ik dat niet want anders wordt het veel te donker.

die gaat er snel uit…
en ik heb die casting creme gloss al een stuk of 8 keer gebruikt in donkerblond, lichtbruin, donkerbruin, middenbruin, chocoladebruin…
om de maand/1.5 maand of 2 maanden… XD
en het probleem met die kleurspoeling is dat je uitgroei krijg, tenminste ik…
het gaat er steeds moeilijker uit als je vaker gebruikt… in het midden blijft het het langst zitten bij mij:S (want er zit WEL verf in, alleen niet veel)

en dit moest ik even kwijt;P
maar ik ga mijn haar verfen, want de kapper zei dat het slecht is tevaak kleurspoeling te gebruiken…