Kleurloze henna

Hee :slightly_smiling_face:
Ik heb een vraagje over henna. Ik zou graag henna voor mijn haar willen gebruiken maar ik ben bang dat de kleur verkeerd uitpakt. Nou heb ik ook gelezen over kleurloze henna. Je krijgt zo wel de voordelen van henna maar je haarkleur blijft hetzelfde. Weet iemand of dit echt werkt en waar je het kan kopen?

Misschien een vraag voor de kapper

Denk niet dat de kapper hier veel vanaf weet, kappers gebruiken (volgens mij) nooit henna producten. Ik gebruik alleen henna me kleur :slightly_smiling_face:

Kappers gebruiken inderdaad (bijna) nooit henna. Vooral omdat je je haar niet meer met normale haarverf kan kleuren als je henna in je haar hebt.

en wat zijn dan de voordelen voor je haar? Ik dacht dat henna enkel kleurde :stuck_out_tongue:
maakt het dat ook zachter ofzo

Ik verf mn haar met henna… had het daarvoor gebleekt…t was zo droog dat ik er geen borstel meer door heen kreeg.
henna heeft mn haar minder droog gemaakt, zacht, dikker, glanzend… ben dol op henna! + dat het een redelijk natuurlijke haarkleur afgeeft! @hierboven

@ts sorry met kleurloze henna heb ik geen ervaring…
maar wat er word gezegt als je met henna verft kun je geen chemische haarverf meer gebruiken, ik weet niet of je dat doet, maar zo ja. dat je er dus rekening mee houd :wink: