kleurlenzen

haii,
k heb binnenkort een feest en nu leek het me wel leuk om kleurlenzen in te doen,
maar heeft iemand daar ervaring mee ?
en waar heb je goedkope (maar wel goede) kleurlenzen,
niet te duur alsjeblieft, want this gewoon meer voor de leukheid :stuck_out_tongue:
en als je kleur lenzen hebt moet je dan zo’n vloeistof hebben en hoelang zijn kleurlenzen houdbaar ?
dankjewel
liefs…

bij de hema heb ik ze een keer gesien. in bruin,groen en blauw. ikself gebruik t nooit maar lijkt me wel mooi.
MAAK EEN FOTO VAN MET EN ZONDER KLEURENLENZEN IN das leuk :slightly_smiling_face:

Jaa, bij de HEMA kun je ze kopen voor 15 euro volgens mij :wink:

ja bij de hema , groen blauw en bruin.
zelf alleen geen ervaring mee.
succes :slightly_smiling_face:

ik heb 1 keer kleur lenzen in gehad… maar die zagen er eng uit =O echt niet normaal…

Lenzen lijkt mij echt niks. maar kleurlezen ziet er soms wel leuk uit;)

Als ik je wat mag aanraden … neem geen kleurlenzen. Want je kunt ze maar 1 maand gebruiken en ze kosten wel 15 euro en er moet ook nog lenzenvloeistof bij. Dus bij elkaar word het wel heel duur :wink:
maar je moet het zelf weten hoar ! :slightly_smiling_face:

hoeveel kost lenzenvloeistof dan ?

Dat is echt lelijk.
Ik heb een keer blauwe gedaan, nou van dichtbij ziet het er eng uit, echt heel nep!
En bij mij kon ik nog maar de helft zien, want een stukje van die kleurlenzen zat over mn pupillen heen, super irritant! Ik zou het niet doen.

Bij de etos hebben ze ook, ook ¤15, en lezenvloeistof is geloof ik 7 euro ofzo. Maar ik weet het niet zeker

Ik vind t als ik het zo lees erg duur voor een feest dus ik zou het niet doen als ik jou was! :wink:

En daarbij komt nog dat het MOEILIJK is om lenzen in te doen he! Dat doe je volgens mij niet zomaar even… Voor sommigen is dat uren oefenen :wink:.
Niet dat ik nooit kleurlenzen heb willen proberen ofzo. Lijkt me echt cool…

Het is wel cool kleurlenzen! ik denk dat je dan echt superveel aandacht krijgt! Zelf kan ik geen kleurlenzen in volgens mij, want ik heb al gewone lenzen, en het is idd moeilijk om ze in te krijgen als je ze pas hebt, echt zat een uur te prutsen, nu lukt het beter gelukkig:P
Volgens mij verkopen ze bij feestwinkels ook kleurlenzen, er zijn ook lenzen met zo’n slangenpupil of zebraprint ok wel cool:P weet alleen niet waar je die kan krijgen…

hahaha bij mij ook, mijn vriendin had massas verschoten van mij ze vond mij eng ^^

zijn ze nu nog te koop in de hema??

ja kijk maar op www.hema.nl en dan zoeken typ je lenzen in en dan krijg je het… zijn echt goedkoop en ik kocht het altijd bij pearl ik ga het gelijk bestellen even via internet hihi lekker handig…

groetjes

wie weet waar je gekleurde lenzen kan kopen
maar die echt heel natuurlyk lijken ??

Ik heb ze begin dit jaar wel eens geprobeerd van de Hema. De bruin volgens mij.
Het is echt een rotwerkje om in te krijgen, maar op den duur lukt het beter. En je moet het opbouwen. Niet meteen 5uur inhouden, maar eerst 2 uur, dan 4, etc…
Die lenzenvloeistof is niet zo duur hoor, ik heb toen meteen een klein flesje gekocht en een houdertje voor m’n lenzen.
Maar let op, die lenzen zijn echt mega zacht! Zakken zo in enzo. Maar het is wel leuk om een maandje of iets te hebben hoor.

wel cool, alleen lijkt me wel eng

Ik vind die van de hema niet mooi. Heel nep vind ik…